Nekromanti Konspirationsteorier igen

Krille

Super Moderator
Jag insåg just att Föreningssparbankens domän (fsb.se) heter likadant som den ryska säkerhetstjänsten. Storuggla envisas med att det är en slump, men jag börjar tro att det är en konspiration, och att Föreningssparbanken är FSBs svenska fasadorganisation.

Förutom domännamnen (fsb.se respektive fsb.ru) så finns det flera andra graverande bevis:

<ul type="square">[*]The Pirate Bays servrar låg i Postgirots gamla lokaler, samma ställe som den svenska tjetjenien-sajten låg. Och Postgirot, numera Plusgirot, sköts av konkurrenten Nordea. Räden mot The Pirate Bay var med andra ord ingenting annat än en virtuell rysk invasion av Sverige!
[*]Storuggla har pekat ut att FSB är en skum organisation som vägrar att svara på frågor, medan Föreningssparbanken är en skum organisation som vägrar att svara på frågor.
[*]Båda delar ut obegripliga koddosor till sina agenter, som gör om begripliga siffror till rappakalja som är unik för varje agent.[/list]

Så det är ju uppenbart att FSB och FSB är samma sak.

Hellzon

Långsamma Vargen
Båda delar ut obegripliga koddosor till sina agenter, som gör om begripliga siffror till rappakalja som är unik för varje agent.
Jag är minsann ingen agent! Tror jag... :gremshocked: