Ack varför denna klagosång
Hade en gång i under den mörka tiden före milleniumet en spelgrupp som var av ungefär samma åsikt som du, dessa förtappade själar kunde inte klämma in i sina neandertalar hjärnor att "Diodactus pyrotropiska sfäroid" helt enkelt betydde "vanlig jävla eldboll". Mången gråa hår uppstod på min förr så stiliga huvudsvål då dessa abnormiteter ej kunde förknippa pyro med eld eller sfär med boll. De hävdade att folk som var smartare än jag ej förstod dessa termer, uppenbarligen var dessa exempel inte alls specielt mycket smartare eftersom de ej förstod att fylgisk urladdning var lika med blixt (varför kommer fylisk urladdning upp hela tiden?).
Kanske var dessa exempelmänniskors hjärnor så fulla med kunskap att mer helt enkelt inte fick platts, istället för min ynkliga imitation av ett tankeorgan som snarare lider av brist på gäster eller var det helt enkelt så att mina kamraters hjärnor ruttnat bort av alla jävla dataspel, videofilmer med Amerikanskt ursprung och alkohol av diskutabel härkomst att när de nu för en gång skull var tvungna att tänka själva istället för att få allt serverat på silverfat framförsig, förfärade sig över vidden av det tankearbete som deras russinimitationer till hjärnor var tvungna att utföra.
I slutändan var jag dock den store mannen och medels en penna skrev jag ett enkelt namn brevid samtliga besvärjelser så att mina kamrater kunde fortsätta att tillverka sina gubbar och slapp ta bort skrivskyddet i sina hjärnor.
Lidandet var dock inte slut där, senare klagades det på kompelxiteten med att slå flera tärningar och gud vet vad, fasen vars är kaffet när man behöver det!
Slutligen vill jag bara säga att jag har också läst Svenska, Engelska och Teckenspråk. Och på samtliga av dessa språk kan jag komma på synnerligen otäcka saker jag har att säga om folk som som ens har mage att börja klaga på namn som bara man lägger lite mer tankerarbete till än man behöver för att inse att den lustiga lilla rullen på väggen på dasset är åtminstone lika funktionsduglig som tummen!
Tack och adjö!