Förutom Juggernauts tips, så finns det RPGShop och Q-workshop (Som är dyra!) Även Hobbygames kan ta in en del speciella tärningar från sin leverantör Alliance Games.
Jag hade nog tänkt/hoppats att man skulle sambeställa ifrån AdvancingHordes.com och i så fall finns det. Annars brukar ASF kränga sånna på konvent.
Är nån manad att sammanställa en lista och fixa beställningen? Hittills har folk lokal i gbg och i Linkeboda svarat, vilket är ställen jag har kontkater i och kan förmedla tärningar till (tror jag), borde kunna fixa det till sthlm ockå
Jag tycker vi tar Advancing Hordes, för nu har jag röjt igenom den sidan och plockat allt jag vill ha. Skippade skallpåsen till förmån för en fin påse och knasiga tärningar jag valde ut själv...
~700 kronor tärningar (Med frakt, utan tull), det känns lite fel men... ändå så rätt!
Vem vill samla in för beställning? Avatarex? Eller ska jag?
Jag vill ha åttasidiga med prickar på. Om nån hittar det på nån sida så är jag intresserad av sambeställning. Men just nu är jag för oskillad på informationssökning för att hitta nåt.
Det är 20-sidiga jag är ute efter och det verkar inte finnas sådana. De som finns är studsiga och sådana vill jag inte ha. Upp till 12-sidiga verkar ju finnas blanka, undrar varför det inte finns 20-sidiga?
Äh, ja det verkar som det blir vi två då. Men det är lugnt, jag har redan valt tillräckligt mycket för att frakten ska bli billig. Återkommer du om tisdag om en vecka, då?
Är man några stycken som beställer går det att beställa ifrån distributören Koplow Games - The Nice Dice Company som har det mesta i tärningsväg. De har numrerade tärningar upp till 30, blanka tärningar, utbildningstärningar, tärningar i gummi och skumplast, och tärningar i en uppsjö storlekar och färger.
Här hade de andra intressanta saker... är barnsligt förtjust i mina stora gummi t6or, kan rekomendera sånna till alla, och har tittat på de fåniga sten-sax-påse-tärningarna innan... kankse kan samordna nått sånt också
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.