Nekromanti Konstiga tärningar

Helmgast
Nej, jag misslyckades med sökningen.

Har ni länkar till bra sidor där man kan köpa T30, T8 med prickar och andra skumma tärningar? Om nån ska beställa så kan man ju göra det gemensamt.

Jaggernaut

Hero
Har ni länkar till bra sidor där man kan köpa T30, T8 med prickar och andra skumma tärningar? Om nån ska beställa så kan man ju göra det gemensamt.

Enda sidan jag känner till är den här. Visst är jag lite intresserad av udda tärningar men vi bor på olika håll i Sverige men det borde gå att ordna.

/Jaggernaut - uppeliku

Olle Linge

Snigel
Jag är också intresserad

Jag vill köpa blanka tärningar för att själv kunna skriva på dem. Finns de att köpa där ni tänker köpa är jag med och delar gärna på frakt och så.

MrG

Swashbuckler
Re: Jag är också intresserad

Jag hade nog tänkt/hoppats att man skulle sambeställa ifrån AdvancingHordes.com och i så fall finns det. Annars brukar ASF kränga sånna på konvent.

Är nån manad att sammanställa en lista och fixa beställningen? Hittills har folk lokal i gbg och i Linkeboda svarat, vilket är ställen jag har kontkater i och kan förmedla tärningar till (tror jag), borde kunna fixa det till sthlm ockå :gremwink:

Sodivra

Champion
Re: Jag är också intresserad

Jag tycker vi tar Advancing Hordes, för nu har jag röjt igenom den sidan och plockat allt jag vill ha. Skippade skallpåsen till förmån för en fin påse och knasiga tärningar jag valde ut själv...

~700 kronor tärningar (Med frakt, utan tull), det känns lite fel men... ändå så rätt! :gremlaugh:

Vem vill samla in för beställning? Avatarex? Eller ska jag?

Helmgast
Åttasidiga

Jag vill ha åttasidiga med prickar på. Om nån hittar det på nån sida så är jag intresserad av sambeställning. Men just nu är jag för oskillad på informationssökning för att hitta nåt.

Olle Linge

Snigel
Hmm...

Det är 20-sidiga jag är ute efter och det verkar inte finnas sådana. De som finns är studsiga och sådana vill jag inte ha. Upp till 12-sidiga verkar ju finnas blanka, undrar varför det inte finns 20-sidiga?

MrG

Swashbuckler
Organisation

Röstar för att du (Arvid) det, så kan jag ha mina önskingar klara på tisdag :gremlaugh:

Sodivra

Champion
Re: Organisation

Äh, ja det verkar som det blir vi två då. Men det är lugnt, jag har redan valt tillräckligt mycket för att frakten ska bli billig. Återkommer du om tisdag om en vecka, då?

MrG

Swashbuckler

Kan vi ta det när vi i alla fall träffas och spelar, men om någon mer vill ha något kan de hojta till!

Så får jag dräggla en vecka innan jag bestämmer mig :gremlaugh:

Sodivra

Champion

A'men! Det får ju ändå tas över internet, så du kan skicka mig länkar till det du vill ha!

Fast iofs, i praktiken blir det väl tisdag, för då kan jag ju slå dig för att du ska sluta sega.

Gardener

Champion
Är man några stycken som beställer går det att beställa ifrån distributören Koplow Games - The Nice Dice Company som har det mesta i tärningsväg. De har numrerade tärningar upp till 30, blanka tärningar, utbildningstärningar, tärningar i gummi och skumplast, och tärningar i en uppsjö storlekar och färger.

MrG

Swashbuckler
Arrgghh!!!

Här hade de andra intressanta saker... är barnsligt förtjust i mina stora gummi t6or, kan rekomendera sånna till alla, och har tittat på de fåniga sten-sax-påse-tärningarna innan... kankse kan samordna nått sånt också :gremlaugh: