Rymdhamster ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ Joined 11 Oct 2009 Messages 12,599 Location Ludvika 21 May 2014 #21 Um, jasså. Jag trodde det var jag som blev mötessekreterare och du som blev riktig sekreterare. Men tack för att du gör mitt jobb åt mig =)
Um, jasså. Jag trodde det var jag som blev mötessekreterare och du som blev riktig sekreterare. Men tack för att du gör mitt jobb åt mig =)
Magnus Seter Ansvarig utgivare Staff member Joined 24 Nov 2000 Messages 12,769 Location Stockholm 21 May 2014 #22 Rymdhamster;n21561 said: Ordningsfråga: Hade i inte en inkommen förfrågan att ta ställning till? Något om stämplar till grottröj? Click to expand... Jag tänkte att vi tar detta under nästa styrelsemöte, och därför lade jag det ganska när i tiden. /Magnus Spoiler: kommentarer Rymdhamster said: Uppfattat! Click to expand...
Rymdhamster;n21561 said: Ordningsfråga: Hade i inte en inkommen förfrågan att ta ställning till? Något om stämplar till grottröj? Click to expand... Jag tänkte att vi tar detta under nästa styrelsemöte, och därför lade jag det ganska när i tiden. /Magnus Spoiler: kommentarer Rymdhamster said: Uppfattat! Click to expand...
Möller Hubert Hortlax Joined 28 Sep 2008 Messages 3,202 25 May 2014 #23 Jag har väl inget att tillägga, tänkte mest meddela att jag följer tråden någorlunda. Ska ta tag i att jag får förfoganderätt över kontot vårat, det har tagit alldeles för lång tid.
Jag har väl inget att tillägga, tänkte mest meddela att jag följer tråden någorlunda. Ska ta tag i att jag får förfoganderätt över kontot vårat, det har tagit alldeles för lång tid.