Nu till helgen den 16-18 november är det Kovent (ganska litet men väl ett konvent) i de mörka värmlänska skogarna. Närmare bestämt i Torsby. Allt anordnas av föreningen Deca Fläekur./images/icons/laugh.gif
Låna eller nått!
Inlägget var kanske mest riktat till dig och "RiperDoc" (som jag vet inte bor SÅ långt ifrån).
Jag själv ska förvisso inte dit, eller jag ska bara ta mig en titt inte vara kvar. Men för att se det positivt så kan jag ju säga att det inte är ett årligt konvent utan mer "då och då". Så det behöver ju inte dröja så länge till nästa. Meddelar då igen.
...jag gjorde säger nog inte så mycket. Det var ganska lugnt då. Så jag finner det ganska meningslöst men nästa gång då ska jag meddela så fort jag får reda på det, så du får en chans att fixa dig dit. Har vi tur kanske det blir någon gång innan jul.
Det blir Lucia-helgen (14:e till 16:e December). Själv åker jag nog tyvärr inte dit, eftersom det krockar med andra sociala tillställningar. Men dom säger att det blir i Januari-Februari nån gång igen också...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.