Var kan man läsa närmare om olika konvent i Sveriges bråklåda. Har varit inne på Sverok men hittills inte uppdagat något kalendarium... Hade de inte det förr?
Tja, jag har liksom inte fått söket att fungera... och så är det liksom fortfarande. Det verkar i min dator ha fått krupp och dessutom verkar datumen vara urgamla... Men det är väl min dator antar jag som det är något mysko med... =(
Har inte överhuvudtaget fått ut nån info ur den sidan någonsin. Tycker inte att den verkar fungera alls. Vad är det tanken att databasen ska användas till? Det enda som finns på sidan är ju i princip ett ett anmälningsformulär och några nyheter från början av förra året. Och jag har ingen lust att registrera mig bara för att kolla in när konvent går av stapeln om det är det som är tanken. Saknar det gamla kalendariet storligen.
Låt mig då meddela att självaste Gardener har gjort alla en tjänst, du finner ett kalendrarium på www.rollspel.nu/kalendarium.php. Det är "släppt" officiellt än men det fungerar väl ändå? Visst är Gardener en underbar person för rollspelssverige?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.