Nekromanti Konvent??

BraidsMamma

Veteran
Komer det någonsin att anordnas någonting EONrelaterat till något av de två stora konventen (Goth och LinCon)??

Magnus L

Hero
Det kan jag inte svara på...

Vad jag dock kan svara på är att även om det inte anordnades nått till Eon på Gothcon 2003 så var det ändå värt att titta på Neogames bord, massa fina förhandstittar, specialerbjudanden och så kunde man köpa inramade originalteckningar till V&N. Så..helt klart värt att besöka eftersom det är gratis att vara där.

*hoppas innerligt att det säljs originalteckningar till Drakar på årets Gothcon*

Gormasus

Veteran
Neogames bord

Jag har tänkt att ta mig till Gothcon, och då undrar jag lite om det du skrev ovan. Har Neogames ett utställningsbord med inte släppta produkter och sådant? då är det i sådanafall ännu mer värt att åka till Gothcon.

Re: Neogames bord

Jag har tänkt att ta mig till Gothcon, och då undrar jag lite om det du skrev ovan. Har Neogames ett utställningsbord med inte släppta produkter och sådant? då är det i sådanafall ännu mer värt att åka till Gothcon.
Förhoppningsvis kommer både drakar och Grand Delux vara släppta då varvid du nog kommer kunna köpa dessa där. Å andra sidan kan du ju lika gärna skicka efter dem.

Foggmock

Myrmidon
Antagligen inte från Neogames, men varför inte slå till och skriva ett eget arr och delta i Konventsutmaningen?

Foggmock - på en Win 95-burk med Explorer 3.0.. wee...

Blasphemy

Swashbuckler
Re: Neogames bord

På GothCon kommer vi neågäjjmsare helt klart att husera. Förhoppningsvis har vi med oss en del snask till GC men om allt går som det skall så Borde GrandLuxe och Drakar komma ut innan GC. Om vi har produkter som är nära att vara färdiga så är det inte otroligt att vi har med previewversioner på dessa och att man kan beställa dem i förväg för en billig penning och gratis frakt.

Men den som är där får se.

Magnus L

Hero
Förra året..

..hade Neogames en förhandstitt på S&P. Det var hela boken utskriven och insatta i plastfickor i en pärm man fick bläddra i.