när jag spelade för några dagar sen så var jag och en annan spelledare (snabbare så). våra spelare var fångade på ett piratskepp. Dom lyckades ta sig ut och sprang mot en hytt för att hämta sina grejor. när piraterna sprang efter så stängde en av dom dörren och "höll vakt". en pirat störtade in när alla andra var en våning ner och hade glömmt allt annat.
"vakten" fick en artär blödning och blödde ihjäl efter striden.
då en läkare fumlade ett läkedoms slag. eftersom det var i början av äventyret så tummade jag lite med reglerna för att få en levande rp. om prn hade hållit för dörren så hade den inte fått en skråma.
en annan spelare har/är med i en drakar och demoner grupp.
dom spelar tyvärr inte seriöst och spränger luft städer osv.
detta går ut över spelarens spelstil som försökte döda en piratjägarkapten som just räddat allas liv.x_X vi räddade situationen med en pil från ingenstans som fick rp att svimma.
"vakten" fick en artär blödning och blödde ihjäl efter striden.
då en läkare fumlade ett läkedoms slag. eftersom det var i början av äventyret så tummade jag lite med reglerna för att få en levande rp. om prn hade hållit för dörren så hade den inte fått en skråma.
en annan spelare har/är med i en drakar och demoner grupp.
dom spelar tyvärr inte seriöst och spränger luft städer osv.
detta går ut över spelarens spelstil som försökte döda en piratjägarkapten som just räddat allas liv.x_X vi räddade situationen med en pil från ingenstans som fick rp att svimma.