Det tar ingen tid alls, jag lovar. :grin:Mundo;n123409 said:Jag korr-läser gärna delen om strålpistolerna...
Jag ska försöka hålla mig ifrån att påpeka hur texten skulle kunna förbättras genom inkluderandet av fler bitar om strålpistolerMekanurg;n123474 said:Det tar ingen tid alls, jag lovar. :grin:
Jag föreslår att du, när spelet väl har publicerats, skriver en Fenix-artikel med fakta om och regler för strålvapen. :wink:Rymdhamster;n123478 said:Jag ska försöka hålla mig ifrån att påpeka hur texten skulle kunna förbättras genom inkluderandet av fler bitar om strålpistoler
:wink:
Jag hade tänkt skriva en PDF, och lägga upp den samma dag som spelet släpps.Mekanurg;n123483 said:Jag föreslår att du, när spelet väl har publicerats, skriver en Fenix-artikel med fakta om och regler för strålvapen. :wink:
Well, nu har du ju bara gjort mig än mer nyfiken. Kommer inte korrexemplaret snart? Jag har redan fyllt i en sjukanmälan för jobbet i morgon... =)Arfert;n123503 said:Det finns ett typ strålvapen, iofs.
Utmärkt idé. Vi behöver ta ett snack om det. Se PM.Arfert;n123504 said:@Mekanurg: Funderar på att lägga in Röd Sand som ett appendix för att visa att man även kan spela i andra kampanjer. Vad tror du?
Jag gillar Röd Sand skarp. Ser gärna att den sprids och utvecklas.Arfert;n123504 said:Funderar på att lägga in Röd Sand...
+1Zoth-Ya;n123501 said:Vill se ett Stjärnornas krig hack påre
Jag har nu levererat ett bonuskapitel med SciFi!-Röd Sand till Tomas.luddwig;n123555 said:Jag gillar Röd Sand skarp. Ser gärna att den sprids och utvecklas.