J Jimpa Veteran Joined 1 Nov 2002 Messages 41 Location Sigtuna 19 Nov 2002 #1 Hur e det med kosmiska varelser?? Hur bra är dem och kan man tvinga dem att göra vad som helst?? Jag har nämligen inte orkat köpa M&M..Hehe
Hur e det med kosmiska varelser?? Hur bra är dem och kan man tvinga dem att göra vad som helst?? Jag har nämligen inte orkat köpa M&M..Hehe
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 19 Nov 2002 #2 "Hur e det med kosmiska varelser?? Hur bra är dem" En tärning per magnitud, vill jag minnas. Det vill säga, du får ta i så du kräks om du ska få dem någorlunda kapabla. "och kan man tvinga dem att göra vad som helst??" Så länge du har en besvärjelse med rätt Kontrollera-effekt och det inte motsägs av effekten, ja... "Jag har nämligen inte orkat köpa M&M.." Köp den. Däri står hur man gör. (snåljåp)
"Hur e det med kosmiska varelser?? Hur bra är dem" En tärning per magnitud, vill jag minnas. Det vill säga, du får ta i så du kräks om du ska få dem någorlunda kapabla. "och kan man tvinga dem att göra vad som helst??" Så länge du har en besvärjelse med rätt Kontrollera-effekt och det inte motsägs av effekten, ja... "Jag har nämligen inte orkat köpa M&M.." Köp den. Däri står hur man gör. (snåljåp)
S Saruman Veteran Joined 8 Jan 2002 Messages 47 Location Stockholm, Sverige 20 Nov 2002 #3 Köp då MM [NT] [NT] = No Text (Ingen Text)
K King Kromm Hero Joined 1 Dec 2000 Messages 1,468 Location Kungsbacka, Sverige 20 Nov 2002 #4 Men inte snålast! [OT] "Jag har nämligen inte orkat köpa M&M.." Köp den. Däri står hur man gör. (snåljåp) Click to expand... Tycker det är snålt av neogames å inte dela ut den... Även om jag iofs begripper att det inte skulle funka... men endå!!
Men inte snålast! [OT] "Jag har nämligen inte orkat köpa M&M.." Köp den. Däri står hur man gör. (snåljåp) Click to expand... Tycker det är snålt av neogames å inte dela ut den... Även om jag iofs begripper att det inte skulle funka... men endå!!