Nekromanti Kragg

Denna fråga riktar sig främst till Krille. Jag kollade nyss på din hemsida och läste detta stycke

"Nyfödda barn tas om hand av tigrinnorna, tills dess att de blivit avvanda. Då skickas alla pojkar upp till kraggbarbarerna, som uppfostrar dem efter bästa förmåga. Flickorna får stanna hos tigrinnorna. Först vid livsfesterna får de båda återses, för flickornas del efter första menstruationen och för pojkarnas del efter ett av Mundanas svåraste mandomsprov."

Och så till frågan: hur är detta mandomsprov?

Mvh Victor Palm

I'll be back

Jaja, men jag venar vilka moment som ingår i det. förlåt om jag formulerade frågan otydligt.

Mvh Victor Palm

I'll be back

trinker

Warrior
ja det skulle vara roligt att få veta...eller ska man hitta på egna... :gremconfused:

Tzam

Warrior
En fråga för Krille... Men det kanske inte finns något nerskrivet om det, du som SL kan ju alltid slösa lite tid på att hitta på en liten fin uppgift!!!

Helmgast
Infon på hemidan ej superduperofficiell. Vissa saker kommer att ändras med Mundanas folk.

Om mandomsprovet någon gång kommer med i någon bok så blir det i Mundanas folk/Barbarer & Människor. Den som lever får se. (man kan ju maila neoGames och be om att provet kommer med)

Xepp

Veteran
Antar att grenarna är olika sorters jakt, brottning. Typ gladiator grenar =)

Typ den som dödar en björn fortast eller nå. Hitt på nå!!

cernael

Warrior
Och så till frågan: hur är detta mandomsprov?
Tja...du kan ju alltid sno det från DoD Chronopia's Högländare: ungen sätts ut i vildmarken med endast en dolk och en liten påse frön, och ska överleva i några veckor utan hjälp...

/Cernael san

Hmm, ja, det kanske var en bra idé. Men jag får nog utveckla det lite. Det är ju DoD vi snackar om... :gremwink:

Mvh Victor Palm

I'll be back