Kanske ett lite flummigt inlägg, men jag ville bara säga att jag älskar verkligen stämningen här på forumet! Svårt att förklara, men gemensamheten känns så otroligt.. Rätt! Lite som att spela en riktigt episk kampanj, och att ha vuxit lite visare på slutet..*
*Arvids favorit-känsla, som jag tagit upp tidigare på forumet. En konstig, ogripbar aning.. Härligt! /images/icons/smile.gif
Okej nu kanske ni tycker att det är off-topic eller flummigt.. Fast jag ville bara säga det..
/Vi har det faktiskt gött vi! (Iallafall jag!/images/icons/smile.gif) Oj nu kommer "I love rock and roll" i högtalarna.. nananananaaaa... Na Na Na-Na-Na nanana NA!
*Arvidos försvinner i skymningen nynnande* /images/icons/wink.gif
*Arvids favorit-känsla, som jag tagit upp tidigare på forumet. En konstig, ogripbar aning.. Härligt! /images/icons/smile.gif
Okej nu kanske ni tycker att det är off-topic eller flummigt.. Fast jag ville bara säga det..
/Vi har det faktiskt gött vi! (Iallafall jag!/images/icons/smile.gif) Oj nu kommer "I love rock and roll" i högtalarna.. nananananaaaa... Na Na Na-Na-Na nanana NA!
*Arvidos försvinner i skymningen nynnande* /images/icons/wink.gif