Nekromanti Krank når 20000 - tack!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Det här är mitt 20000:e inlägg och jag vill mest tacka er.

Eller ja, egentligen hade jag hoppats på att kunna använda mitt 20k-inlägg till att utannonsera ett rollspel baserat på Simon Stålenhags bilder. Det skulle isåfall skrivas i samarbete med Krille, dessutom.

Men nu blev det inget av med det, så då tackar jag istället.

Utan det här forumet hade jag inte gett ut fyra rollspel varav två nu finns på SF-bokhandeln (en riktig barnsomsdröm).

Utan det här forumet hade jag varit helt lost när jag flyttade ner till Nynäshamn; ni välkomnade mig och det var här jag hittade min nuvarande spelgrupp, som jag nu spelat med i snart fem år.

Utan det här forumet hade jag antagligen inte klarat av halvåret jag jobbade i Täby; ni var stöttande och hjälpsamma.

Utan det här forumet hade jag antagligen mått mycket, mycket sämre efter att jag blev utsatt för våldtäktsförsök och rån för ett par år sedan.

Ni är min inspiration, mina korrläsare, mina brainstormare, min kunskapskälla, mina vänner.

Det är väldigt mycket gott och fint och bra i mitt liv, och en hel del av det är tack vare er.

tack.

Brynolf

Dum fan
Grattis för att du står för 2,5% av forumets totala inlägg. Och tack för att en så stor del av dem är intressanta.

Vimes

Sillkung
Det är vi som ska tacka dig ju.

Tack krank, du är lätt en av mina favoritforumiter, både på forumet och AFK.

Snart blir det väl Robot City Blues?

krank

Vimes said:
Snart blir det väl Robot City Blues?
Om jag förstått rätt ska väl Gumshoe få en öppen licens snart, så man kan göra det "på riktigt" om man inte vill använda Krank...

anth

Vetefan
Men när vi får en ny forumsplattform börjar alla om på noll inlägg och du blir dödlig igen. :gremsmile:

krank

anth said:
Men när vi får en ny forumsplattform börjar alla om på noll inlägg och du blir dödlig igen. :gremsmile:
Enligt vad jag hört ska väl alla inlägg kunna föras över? =)

krank

Marco Behrmann said:
Gött eller?! Bara 80k kvar till 100k!
=)

Turligt nog finns det viktiga steg på vägen dit. Delmål, om man så vill. Som att gå om Krille =)

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Det är verkligen roligt att se hur du har omfamnat Rollspel.nu så mycket som du gjort, med tanke på att jag lärde känna dig på tiden då du var så grymt emot allt som hade med forumet att göra. Det märks så väl att du gjort en personlig resa från då jag först lärde känna dig och det tycker jag är skitskoj. Forumet blir alltid bättre av dina poster.

Upwards and onwards!

krank

Robert Jonsson said:
med tanke på att jag lärde känna dig på tiden då du var så grymt emot allt som hade med forumet att göra.
Tja, det var ju innan jag hittade bevakningslistor och platt visning, som båda var pusselbitar i att överhuvudtaget kunna använda och navigera forumet som en civiliserad människa =)

antorax

Swordsman
MEN, Vilket är ditt BÄSTA inlägg? Eller coolaste? Roligaste?

(btw. grattis!)

krank

Fryksdal said:
MEN, Vilket är ditt BÄSTA inlägg? Eller coolaste? Roligaste?
Jag har ingen aning! Jag tror att man bland mina första inlägg på forumet kan hitta mina sämsta, men i övrigt vet jag inte alls. Sånt får väl ni bedöma =)

EDIT: Men, jag kan säga att jag är omåttligt nöjd med filmklubben. Den är klaret bland de bättre sakerna jag gjort på forumet, tycker jag själv.

chrull

Stockholm Kartell
Jag har sparat ditt inlägg till mitt arkiv. Jag ska plocka fram det varje gång någon nämner överarbetade lärare...

:gremelak: