M Mouja Hero Joined 1 Dec 2001 Messages 1,011 Location Sundsvall 24 Mar 2002 #1 Jag behöver hjälp, i krigarens väg vid yrkena vid Riddare. Längst ner står det 5 punkter ... om riddaren typ: Hans svärd försvarar de svaga. eller något liknande ... jag skulle bli väldigt tacksam om någon skrev dom.
Jag behöver hjälp, i krigarens väg vid yrkena vid Riddare. Längst ner står det 5 punkter ... om riddaren typ: Hans svärd försvarar de svaga. eller något liknande ... jag skulle bli väldigt tacksam om någon skrev dom.
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 24 Mar 2002 #2 "jag skulle bli väldigt tacksam om någon skrev dom." Varsågod: ”En riddare känner bara mod Hans röst säger bara sanningen Hans svärd försvarar riket Hans styrka hjälper de svaga Hans vrede förgör de onda”
"jag skulle bli väldigt tacksam om någon skrev dom." Varsågod: ”En riddare känner bara mod Hans röst säger bara sanningen Hans svärd försvarar riket Hans styrka hjälper de svaga Hans vrede förgör de onda”