Nekromanti Krigsherren skickad.

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Krigsherren har förpassats från lastpall till papp och pappers emballage.
Uppkliven ur moraset av packkartonger och kuvert kan jag bara konstatera...dörren ut är helt blockerad av paket. Hur i h--e ska vi ta oss hem till sängarna? Orkar inte flytta på dem....rullar ihop mig till en boll på mattan istället.

Allt packat och färdigt i alla fall, och sändningan går iväg med morgonposten! Även om avierna kanske inte hinner ut tills på fredag, så kan paketen finnas på utlämningsställena redan då, så sök på ordernumret om ni vill ha den till helgen :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Fasen va´najs att höra !!
Ska bli kul att bläddra i denna bok & se vad som finns där ! =)

/ Johan K, som hoppas att få lira EON snart igen !
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Wunderbaaar... :gremwink:
Låter superhärligt... Lite mer att plöja igenom och lägga till samlingen... Det tråkiga e, man skulle behövt fler boxar för o få plats me alla böcker... :gremtongue: *hehe*
 

Archelon

Veteran
Joined
17 Sep 2004
Messages
137
Location
Varberg och Göteborg
Götta!

Ser framemot nya fixade fältslagsregler. Tittade igenom formulären för trupper osv och det hade visst kommit till en hel del nya regler som verkar lovande. Nån slags förbindelse av riddar materialet med soldeter i fält tycktes jag se, baskostnad för trupper i fält o liknande kunde skrivas upp.
 

ZaiToh

Warrior
Joined
21 Mar 2005
Messages
257
Location
Linköping
Snacka om speed...

Wow... fick avin nu på morgonen... har posten gått och blivit snabba? ;)

/ZaiToh - på väg mot uthämtningsstället och kommer igen ikväll.
 

ZaiToh

Warrior
Joined
21 Mar 2005
Messages
257
Location
Linköping
Uthämtad

Nu ligger den här i mitt knä... Som ett första betyg kan jag nämna att den överträffar all förväntan! Omslaget känns lent och inbjudande, tjockleken ganska stor men utan att avskräcka, lukten förädiskt lockande samtidigt som den för tankarna mot något förbjudet....

Nu ska jag börja läsa porren också ;)

/ZaiToh - upptagen de närmsta timmarna.
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Karaktärsblad...

Jag bara kom på att de nya karaktärsbladen ska släppas i April i år, enl releaseplanen... Det är April nu...
Så när kommer dom?

Jag hade gärna skaffat nya karaktärsblad till spelgruppen...
 

Boldtaar

Warrior
Joined
12 Jul 2004
Messages
264
Location
Göteborg
Re: Karaktärsblad...

Det är ju ingen som har nämnt att de gått till tryckning så jag tror inte de kommer denna månad. Att hemsidan inte helt up2date är ju inget nytt.
Men man kan ju önska att de kommer med formulären som en trevlig överraskning till GothCon.

Man kan alltid hoppas!
 
Top