Nekromanti Krilles konventsutmaning

Ezping Orm

Hero
Först och främst tycker jag det är dåligt av Neogames att inte ställa upp på Utmaningen. Vad har Ni (Neogames) att säga till ert försvar??

Sen vill jag uppmana alla äventyrsförfattare (proffs och amatörer) att ställa upp med Eonbidrag till konventen 2003!! Det har varit alldeles för tunt på Eonfronten de senaste åren/images/icons/sad.gif

Och om Krilles Utmaning fortfarande gäller 2003, så finns det ju fina priser att vinna.. /images/icons/laugh.gif

Krille

Super Moderator
"Först och främst tycker jag det är dåligt av Neogames att inte ställa upp på Utmaningen. Vad har Ni (Neogames) att säga till ert försvar??"

Förmodligen något av följande:

* "Oj, finns det en sådan? Det har jag inte märkt?"
* "Faen vad lite insända äventyr det finns. Vi skiter i det."
* "Hinner inte just nu."

"Och om Krilles Utmaning fortfarande gäller 2003, så finns det ju fina priser att vinna.. "

Det blir en andra utmaning 2003. Och en tredje 2004. Och en femte...

Ezping Orm

Hero
* "Oj, finns det en sådan? Det har jag inte märkt?"
* "Faen vad lite insända äventyr det finns. Vi skiter i det."
* "Hinner inte just nu."

Jo, jag kan tänka mig det. Men det är inga bra ursäkter eftersom:

1. Om Neogames skulle ställt upp med priser, så skulle nog fler skickat in äventyr.
2. Det krävs inte särskilt mycket tid o resurser för att ställa upp. Dessutom kan det vara bra PR för Neogames.

LeJonklev

Swordsman
Jag förutsätter att du själv tänker skriva ett äventyr oxå.

/Johan

Emil

Hero
Å andra sidan så är nog en av anledningarna till att få skickat in sina äventyr att de inte har någon aning om att det finns en konventsutmaning. Jag har spelat många regeläventyr på Konvent i år, och bara ett av de är med i tävlingen.

Men jag tror att det går att göra större till nästa år, om Krille lägger manken till. Bara saken att dela ut pris på GothCon kommer antagligen sprida informationen till fler.

/Emil

Mouja

Hero
Detta var någonting nytt... kan någon förklara för mig i klar text vad ni pratar om?!