Kanske ingen superbra ide ur marknadsföringsperspektiv att ha det här på framsidan. Det är ett lysande sätt att få bort KULT från bokhyllorna hos SF skulle jag gissa.Cissi;n196673 said:Vad ÄR det för nått? Den är asball!
Edit: varför har ni de bästa bilderna inne i böckerna? Jag skulle lätt kliva ut från SF- bok med den där under armen! Mer sånt här på framsidorna och mindre standardsexualisering, det är såååå tråkigt och KULT ska väl vara allt annat än tråkigt.
Jag veeet! Men jag önskade ändå att de inte var så himla tråkiga och mainstream med sina frontillustrationer.Mundo;n196696 said:Kanske ingen superbra ide ur marknadsföringsperspektiv att ha det här på framsidan. Det är ett lysande sätt att få bort KULT från bokhyllorna hos SF skulle jag gissa.
Oj va mycket skoj på internet jag skulle vilja visa för Siewert! Det här är ju (som döden) bara början..Gurgeh;n196689 said:Som vanligt tycker jag att Kult-varelserna känns lite överansträngda: det är kedjor och nitar och blod och könsorgan och piercingar på ett sätt som känns optimerat för att skrämma slag på Siewert Öholm år 1983.
Men det fungerar ju, så keep it up!
Fast det är väll inte kult om man inte får spelet bortplockat ifrån hyllor där rollspel brukar säljas.Mundo;n196696 said:Kanske ingen superbra ide ur marknadsföringsperspektiv att ha det här på framsidan. Det är ett lysande sätt att få bort KULT från bokhyllorna hos SF skulle jag gissa.
Skulle det vara ett argument _mot_ bilden???Gurgeh;n196689 said:... optimerat för att skrämma slag på Siewert Öholm år 1983.
Det är en asballe från rollspelet Kult: virginity lost.Cissi;n196673 said:Vad ÄR det för nått? Den är asball!