Gurgeh;n300895 said:
Igår fick jag äntligen ett mail från Gamesquest att mitt spel har skickats. Sedan ska det ta ca 10-14 arbetsdagar innan det är framme. Så om jag har tur får jag det bara drygt två månader efter alla andra som kickstartade.
Ja, jag är bitter...
Join the club. Fast jag är inte bitter i det här fallet. Trodde det var postnord som var inkompetenta...
Intressant att det i det brevet hade en länk för tracking av paketet, när de tidigare i brevet skrev att det skickats utan tracking... Och länken går till en sida som talar om att det skickats utan tracking.
Har varit med om värre, förbeställde spelet Ghosts of Albion från USA för några år sedan. Väntade och väntade. kontaktade avsändaren om att jag inte fått det, han skulle skicka igen. Väntade på nytt fortfarande inget paket. När jag sedan kontaktade på nytt, DÅ först meddelade han att problemet var att adressen inte var komplett. Hade inte med "state" eftersom det inte är en del av svensk adress, men tydligen var det ett krav från amerikanska posten. Tycker ju att han hade kunnat klämt ur det vid första kontakten. Eller när jag och en kompis beställde massa saker från en av Evil Hats kickstarters (den där de tog fram Fate Core. Vi har Fortfarande inte fått Dresden Accelerated. Där är jag bitter.
/Ulfgeir