Nekromanti [Kult Illusionens fångar] Spelarböcker

Rickard

Urverk speldesign
Vill mest säga att jag gillar det här. Jag spelar inte AW och har inte läst boken men det här är riktigt schysst. Jag gillar framförallt bilderna stenhårt, både färgval, stil och komposition. Är det något du har gjort själv?

/Han som tycker det är alltför ofta folk (läs: han själv) bara tänker för sig själva att något är bra, istället för att faktiskt säga det

Sjunde inseglet

Swordsman
Kul att du gillar det!

Det är Petter (Blasphemy) Nallo som är skaparen av de stämningsfulla bilderna. Han håller på och gör bilder till en uppdaterad och layoutad version av regelhäftet också. Men den versionen dröjer tills jag speltestat reglerna färdigt och hunnit skriva klart allt jag vill ha med i version 1.3 (mer förklaringar, världsbild, fronter, hot etc.)

Blasphemy

Swashbuckler
Jag gillar framförallt bilderna stenhårt, både färgval, stil och komposition.
Himla kul att höra :gremlaugh:

Känns kul att byta sida lite och illustrera rollspel istället för att skriva på dem och då är det ju bra att det uppskattas.

Försökta få lite av samma stil som Arfert hade i originalupplagan av kult (vilket jag också tycker är några av Arferts bästa bilder) samt baka ihop det med stilen från gamla Vampire.