Nekromanti Kungstroll?

G

Guest

Guest
Jag har inte jorgs än och undrar om någon kan skriva ner lite kort information om kungstroll....vad som skiljer dem mot andra troll och sådant...tackar tackar...

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Faktum är att rättigheterna till Jorges Bestiarium ägs av Riotminds och de ser nog helst att folk köper mästerverket och inte försöker gnida åt sig innehållet över internet./images/icons/mad.gif

Eksem

Champion
Jag antar att han vill veta det eftersom han vill vara med i tävlingen på riotminds.com, där man kan vinna b.l.a Jorges. Ett av de två teman man kunde välja mellan gällde kungstroll, och jag skulle också vilja vara med och tävla, men jag vet inte heller vad ett kungstroll är. Är inte ute efter stats eller nåt, bara en förklaring.

Eksem

Champion
Hahahaha, sanna mina ord =)
Är de små eller stora? De låter lite som vättar?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
De är relativt stora, men rätt klena. De flyr hellre än slåss men om de tvingas till strid så kastar de stenar på motståndaren alt slåss med stenar i händerna. De brukar i vissa fall magi och kan "lura" folk att följa med dem genom att viska och locka folk till sina grottor. De kan också utföra vissa mindre illusionstrick tex få sten att se ut som guld m.m.