Nekromanti Kuponger på lulu.com

Botulf

Hero
Tänkte att kan vara bra med en tråd där folk kan posta information om kuponger med rabattkoder på lulu.com för oss som missar varje gång.

G

Guest

Guest
SATSAVERS ger 30% på allt idag. Funkar endast i den amerikanska shopen. Jag tror inte att frakten påverkas, eftersom Lulu alltid(?) skickar från närmsta land. Dock kan det eventuellt tillkomma skatt eftersom köpet sker utanför EU.
Nån som har koll får gärna berätta hur det funkar. Om eventuell skatt äter upp hela rabatten så är det ju ingen idé.

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Bra tips! Köpte "Bolmört och Belladonna" på Lulu -30% idag. Tack!

Tre solar

Hero
Nej, man behöver inte skatta för att man köper från den amerikanska sidan. Det är bara vilka rabattkoder som funkar som påverkas. Böckerna trycks ändå nån stans i Europa, eventuellt med undantag för om man beställer ett jättekonstigt format.

Tre solar

Hero
Dagens lulu-kod (USA) är TWOMOREDAYS som ger 30% på trycksaker. Imorgon måndag är det istället ONEMOREDAY och den ger 25%

Tre solar

Hero
Idag och imorgon gäller DECSHIP25 om man handlar minst fem böcker: fri frakt och 25% rabatt (amerikanska sidan)

G

Guest

Guest
LULURC
25% och fri frakt!
Vete fan hur länge, men den funkade nyss.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Enter code MARSHIP at checkout and get free priority mail shipping (weight restrictions apply) or 50% off Ground shipping. Offer expires Sunday, March 6th at 11:59 PM. Don't forget, coupon codes are CASE-SENSITIVE.

Amerikanska web-butiken brukar vara ett krav för att koderna skall funka.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Glöm inte att testa om frakt- och rabattkoder funkar tillsammans!

Bolongo

Herr Doktor
Inte bara mammaböcker:

Save 30% on print books and photo books this Mother’s day by entering code LOVEMUM30 at checkout. This offer ends March 6 at 11:59pm.

Tre solar

Hero
Ja!;n162786 said:
LULURC
25% och fri frakt!
Vete fan hur länge, men den funkade nyss.
LULURC är en "personlig" rabatt som man får för att Lulu vill locka en att handla igen. Koden är alltså bra att känna till, men funkar dåligt som tips. Att en person uppfyller kriterierna för koden betyder inte nödvändigtvis att någon annan gör det (även om mångas köpbeteenden säkert styrs av rabattkoder och därför liknar varandra). För mig brukar till exempel LULURC vara förifylld när jag kan använda den. Men har man ett konto sen tidigare kan man alltid testa om den funkar.

Flanell

Veteran
Inhandlade ett styck Whitehack Notebook Version samt en Whitehack Booklet tack vare tipset från Ja! Den rabatten hade nog undgått mig annars. Hursomhelst, bra även med ett förtydligande från Tre Solar om hur LULURC fungerar.

G

Guest

Guest
LULURC tipsades om på nån blogg.
Den har funkat för mig vid två olika köptillfällen de senaste dagarna.

Tre solar

Hero
Ja!;n163492 said:
LULURC tipsades om på nån blogg.
Den har funkat för mig vid två olika köptillfällen de senaste dagarna.
Coolt. Då har jag nog överskattat hur personlig och kriteriebunden den är.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Tre solar;n163508 said:
Coolt. Då har jag nog överskattat hur personlig och kriteriebunden den är.
?Testade LULURC på UK-sidan nu och fick mye riktigt 25 pinnar i rabatt och fritt levererat till min bakgård.

Jocke

Man med skägg
Idag är det 25% nedsatt pris på böcker igen!

Perfekt tillfälle att köpa på sig Upsala-sviten (glöm inte handouts), Anomalous Subsurface Environment, Blood & Bronze, Whitehack, Fire on the Velvet Horizon eller vad man nu är sugen på!

All books in all formats are on sale for one day only. If you love books on paper, you save. If you love books on screens, you save. Everybody saves.

Use code AMAZING16 at checkout and save 25% on all print books and 5% on all eBooks. This offer expires March 21st. Don't forget, coupon codes are case-sensitive.

The fine print:
Discount cannot be combined with other offers. Not valid for professional services. Coupon codes cannot be applied to previous purchases.

Everybody shop now.
Everybody save now.

Your friends at Lulu.com

wilper

Today only, enter code GLOSHIP75 at checkout and get free priority shipping. Expires tonight, March 22 at 11:59 PM. Remember, coupon codes are CASE-SENSITIVE.

wilper

Enter code APRMAIL at checkout and get free mail shipping. Expires tonight, April 4th at 11:59 PM. Remember, coupon codes are CASE-SENSITIVE
.