LULURC är en "personlig" rabatt som man får för att Lulu vill locka en att handla igen. Koden är alltså bra att känna till, men funkar dåligt som tips. Att en person uppfyller kriterierna för koden betyder inte nödvändigtvis att någon annan gör det (även om mångas köpbeteenden säkert styrs av rabattkoder och därför liknar varandra). För mig brukar till exempel LULURC vara förifylld när jag kan använda den. Men har man ett konto sen tidigare kan man alltid testa om den funkar.Ja!;n162786 said:LULURC
25% och fri frakt!
Vete fan hur länge, men den funkade nyss.
Coolt. Då har jag nog överskattat hur personlig och kriteriebunden den är.Ja!;n163492 said:LULURC tipsades om på nån blogg.
Den har funkat för mig vid två olika köptillfällen de senaste dagarna.
?Testade LULURC på UK-sidan nu och fick mye riktigt 25 pinnar i rabatt och fritt levererat till min bakgård.Tre solar;n163508 said:Coolt. Då har jag nog överskattat hur personlig och kriteriebunden den är.
All books in all formats are on sale for one day only. If you love books on paper, you save. If you love books on screens, you save. Everybody saves.
Use code AMAZING16 at checkout and save 25% on all print books and 5% on all eBooks. This offer expires March 21st. Don't forget, coupon codes are case-sensitive.
The fine print:
Discount cannot be combined with other offers. Not valid for professional services. Coupon codes cannot be applied to previous purchases.
Everybody shop now.
Everybody save now.
Your friends at Lulu.com