M Moghadein Veteran Joined 13 Dec 2000 Messages 42 Location Arvika 7 May 2002 #1 Är det OK att göra ett grepp som kvickt anfall och sedan följa upp med ett avancerat kast som (normalt) anfall. "första inlägget som inte berör magi av M."
Är det OK att göra ett grepp som kvickt anfall och sedan följa upp med ett avancerat kast som (normalt) anfall. "första inlägget som inte berör magi av M."
K krazhnaya Veteran Joined 7 Feb 2001 Messages 76 Location sthlm, swe 7 May 2002 #2 naaa, jag tycker att ett kvickt anfall är en liten snärt bara, med tex ett svärd. obeväpnat likadant, så jag tycker att det inte är OK
naaa, jag tycker att ett kvickt anfall är en liten snärt bara, med tex ett svärd. obeväpnat likadant, så jag tycker att det inte är OK
V volador Veteran Joined 22 Mar 2002 Messages 148 Location Karlskoga 7 May 2002 #3 Det är ju en tolkningsfråga, såvitt jag vet säger reglerna varken si eller så.....jag skulle dock tillåta det som SL
Det är ju en tolkningsfråga, såvitt jag vet säger reglerna varken si eller så.....jag skulle dock tillåta det som SL