Sadaigh
Swordsman
Jag är inte säker på detta men... män kör mer "köttigt", mer än kvinnow, iaf. Det kan ju variera lite=P Men iallafall.. man borde ge tjejer chansen att spela mer...
Magnus, har jag inte sagt åt dig tusen gånger att du inte får spelleda naken!Eller... ja, de jag spelat mest med är behagligt lättskrämda, vilket är kul om man spelar skräckspel.
Jag är ledsen att behöva spräcka bubblan, men detta har redan genomförts.Under tiden kan beefcakes och bimbos bara umgås med varandra, och resultatet blir då givetvis en ras av snygga lättmanipulerade idioter - som sedan våra intellektuellt överlägsna ättlingar av bägge könen kan FÖRSLAVA! Ge dem deras gym och modemagasin, och de kommer inte ens märka det!
Bibliotekarie.Du har många intressanta poänger, men jag kan inte låta bli att undra vad det är för jobb du har!
En amerikansk tonårings liv har mycket få likheter med en amerikansk high-school-film också. Uppdelningen mellan de Koola Killarna och Nördarna var ganska saftig när jag var tonåring också, och Örnsköldsvik ligger inte i USA.En svensk tonårings liv har mycket få likheter med en amerikansk high-school film.