Nekromanti kyrkans syn på rollspel...

Pendragon

Swashbuckler
ett intressant inlägg om hur bibelviftarna i USA ser på oss rollspelare... förhoppningsvis inte alla...

http://www.x-entertainment.com/messages/306.html tyvärr dog min barbar Yngve igår, så vänta er inte fler inlägg från mig *snyft* farväl grymma värld...

obs, ovanstående bör ej tas på allvar...

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"

SKIN69

Warrior
Re: Överflöd

Håller med... Fy på sig Joel!

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking

Pendragon

Swashbuckler

tja... tyckte ett kunde passa sig här med tanke på den tidigare diskussionen om Ö&S... alla kollar inte alla forum ju...
och sen så hade jag tråkigt... jag lockade iaf inte med nakna brudar.....=)

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"

Devastator

Veteran

jag lockade iaf inte med nakna brudar.....=)

Och varför inte det då? Då hade vi gärna haft överseende med crosspostandet...

Fram För Fler Flickor i Forumet

Devastator

At my signal, unleash hell!
-General Maximus, Gladiator

Pendragon

Swashbuckler

hmm...... tror jag ska börja bifoga bilder till alla mina inlägg... tror det blir många som vill titta på mina inlägg då...

hatten

Swashbuckler
Inte så förvånade med tanke på allt annat DUMT de tror på.. ( De säger att Bibeln är guds ord och är därför korrekt OKI då har vi massor av roligt att dra fram )
Präster är folk som tror på
1 Folk KAN gå på vatten..
2 Brinnande buskar KAN prata..
3 Osynliga andar finns..
4 En allsmäktig ande skapade allt och på bara 6 dagar..
5 Regn översvämade hela jorden., Vetenskapen har för länge sen bevisat att DET inte finns NOG med is på jorden för att klara av det SÅ vart tog vattnet vägen sen ?
Och det tror präster på..
6 Att DET är rätt att döda alla förstfödda i ett helt land bara för att några få minoritets hålls som slavar.. *hmm* kan förstå om de dräper alla slavägare. Eller om de dräper alla soldater eller farao men OSKYLDIGA BARN !!
sen resten som dumt de tror på IDS jag inte räcka upp det är FÖR mycket idioti..

Livet är en gåta utan enkla svar.

chrull

Stockholm Kartell
trådlås...

Jag låser tråden pga:
A: Diskussionen hör inte hemma i det här forumet...
B: den finns redan i Rollspels forumet. Ni är välkommna att fortsätta diskussionen där...

Och pendragon, jag tror inte det är så populärt bland moderatorer och administratörer att bifoga bilder i alla inlägg :o) Särskilt inte sådana bilder.

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--