Nekromanti lägga ut äventyr på internet

Dracohoribilis

Warrior
har du ett äventyr som du vill lägga ut på webben eller? skicka det till någon av alla sidor, speciellt där de redan ligger några dit folk går för att hämta! ska snart själv lägga upp min sida där ska mycket nytt material som man kan tänkas vilja använda... att hämta!
du har ingen egen sida då?

Sauron90

Veteran
låter inte dumt men hur skickar man det som document? det blir oftast för mig att man måste skriva hela texten och skicka in den då måste sl kopiera texten och slänga in den på ett word document (yterst iriterande)

Strahd

Veteran
Jag håller på med en sida som tar imot matreal så det går även att skicka den till mig så kan jag lägga ut den.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag är inte hundra på att jag förstår vad du menar riktigt.

Men i dagsläget går det inte att skicka med andra filer än bilder, det kanske kommer ändras i nästa version.
Hur som helst är det inte så knepigt att klistra in det som skrivits i formuläret för att skicka in saker. Kan du grundläggande HTML är det ännu lättare för alla. Och man kan, när man visar artikeln, visa utskriftsvy vilket gör den bättre lämpad för utskrift.
Och är man tillräckligt ivrig att få tag i scenariot tror jag inte det är några problem att klippa och klistra lite för att skriva ut det.

Men som sagt, håll tummarna för nästa version.