I nästa nummer av Codex kommer min sista fanzinespalt. Efter övervägande har jag beslutat mig för att lämna in min recensentmantel för att söka mig vidare. Det har varit kul att få alla trevliga och läsvärda fanzines nerdimpande i brevlådan! Keep up the good work!
Detta innebär att fanzines inte längre ska skickas till mig, utan till någon annan - vem och vart vet jag inte, men jag misstänker att det kommer att presenteras på forumet när det är spikat. Fast de som vill får naturligtvis också i fortsättningen skicka fanzines till mig ^_^
Därmed inte sagt att jag inte kommer att fortsätta skriva för Codex! Säkerligen kommer det fortsättningsvis också att ramla ut någon artikel då och då från min penna. Och om inte i Codex, så någonannanstans.
I´ll be around.
-Hans
f.d fanzinerecensent
--
We are the music makers
We are the dreamer of dreams
Wandering by lone sea-breakers
And sitting by desolate streams
World-losers and world-forsakers
On whom the pale moon gleams
We are the movers and shakers
Of the world for ever, it seems.
- O'Shaughnessy
Detta innebär att fanzines inte längre ska skickas till mig, utan till någon annan - vem och vart vet jag inte, men jag misstänker att det kommer att presenteras på forumet när det är spikat. Fast de som vill får naturligtvis också i fortsättningen skicka fanzines till mig ^_^
Därmed inte sagt att jag inte kommer att fortsätta skriva för Codex! Säkerligen kommer det fortsättningsvis också att ramla ut någon artikel då och då från min penna. Och om inte i Codex, så någonannanstans.
I´ll be around.
-Hans
f.d fanzinerecensent
--
We are the music makers
We are the dreamer of dreams
Wandering by lone sea-breakers
And sitting by desolate streams
World-losers and world-forsakers
On whom the pale moon gleams
We are the movers and shakers
Of the world for ever, it seems.