Necross Swashbuckler Joined 25 Aug 2005 Messages 1,869 16 Jun 2014 #1 Hej. Jag har ställt in så att jag får mail om det skrivs inlägg på mina inlägg. Men länken i mailet funkar aldrig. Bara så ni vet.
Hej. Jag har ställt in så att jag får mail om det skrivs inlägg på mina inlägg. Men länken i mailet funkar aldrig. Bara så ni vet.
Magnus Seter Ansvarig utgivare Staff member Joined 24 Nov 2000 Messages 12,769 Location Stockholm 16 Jun 2014 #2 Okej, jag skriver upp det på listan. /Magnus
L Lupus Maximus Tekniker Joined 13 Jan 2012 Messages 2,746 Location Stockholm 16 Jun 2014 #3 Necross;n28237 said: Hej. Jag har ställt in så att jag får mail om det skrivs inlägg på mina inlägg. Men länken i mailet funkar aldrig. Bara så ni vet. Click to expand... Skulle du kunna kopiera en av länkarna som du fått och skicka den som ett PM till mig? Så kan jag kolla på det.
Necross;n28237 said: Hej. Jag har ställt in så att jag får mail om det skrivs inlägg på mina inlägg. Men länken i mailet funkar aldrig. Bara så ni vet. Click to expand... Skulle du kunna kopiera en av länkarna som du fått och skicka den som ett PM till mig? Så kan jag kolla på det.