Nekromanti Länklistor utan artikelsystem

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag kom just på att det vore en schysst grej om arbetet som lades ner på länkregistret inte var bortslösat. Visst kan man hitta dit om man skriver in rätt länk men det finns inget enkelt sätt.

Jag skulle vilja föreslå en klistrad länk i Köpes och Säljes. Där man då skriver in alla butiker som säljer rollspel, i bokstavsordning.

Rollspelsskapare borde kunna vara en klistrad lista i makarforumet.

solvebring

Superhero
Jag tycker att förslaget är riktigt bra, speciellt det med Köp & Sälj, så den tråden skapar jag nu på momangen. :gremsmile:

/solvebring som också tycker att det vore kul om länkregistret kom till nytta.

Ögat

Hero
Om det ska finnas en lista över rollspelsmakare borde väl den ligga i rollspelsforumet (där man pratar om olika rollspel som finns) eller i promotion (där man gör reklam för olika saker som finns) och inte i rollspelsmakande (där man diskuterar hur man ska skapa sånt som inte finns).

Tycker jag.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Olav said:
Om det ska finnas en lista över rollspelsmakare borde väl den ligga i rollspelsforumet (där man pratar om olika rollspel som finns) eller i promotion (där man gör reklam för olika saker som finns) och inte i rollspelsmakande (där man diskuterar hur man ska skapa sånt som inte finns).
Hm, jag tycker att du har en poäng.

solvebring

Superhero
krank said:
Olav said:
Hm, jag tycker att du har en poäng.
Det tycker jag med. Flyttar tråden. :gremlaugh: