Rising
Vila i frid
På en del forum (ja, jag har varit otrogen och besökt andra forum än Du, älskade wrnu, kan Du förlåta mig?) så kan man föra musen över inläggslänkarna, och så "hopp!" kommer det fram en sådan där gul lapp vid muspekaren som man i vanliga fall är van vid att få se när man stannar med muspekaren över en bild, för att få läsa dess ALT-text, men nu så får man istället läsa de första 255 tecknen (eller något, jag vet inte exakt) i inlägget. Rätt många inlägg behöver man alltså aldrig klicka på, för det räcker med att åka propeller med muspekaren över dem för att man ska kunna läsa dem i sin helhet.
Det är en rätt trevlig funktion. Jag är tyvärr för dum för att ens begripa hur det är gjort (vilket jag borde skämmas för, eftersom en rätt stor del av min inkomst baseras på webbproduktion), men det är egentligen inte det jag vill veta, utan;
- Går det att göra här på wrnu?
- Vad finns det för anledningar till att inte ha det så?
Om svaret på den andra frågan är bra så älskar jag Dig, kära forum, ännu mer.
/Riz
vars inlägg vanligtvis är så långa att ingen någonsin skulle ha haft någon användning av gula lappar för att läsa hans inlägg...
Det är en rätt trevlig funktion. Jag är tyvärr för dum för att ens begripa hur det är gjort (vilket jag borde skämmas för, eftersom en rätt stor del av min inkomst baseras på webbproduktion), men det är egentligen inte det jag vill veta, utan;
- Går det att göra här på wrnu?
- Vad finns det för anledningar till att inte ha det så?
Om svaret på den andra frågan är bra så älskar jag Dig, kära forum, ännu mer.
/Riz
vars inlägg vanligtvis är så långa att ingen någonsin skulle ha haft någon användning av gula lappar för att läsa hans inlägg...