Nekromanti Lästa inlägg

Rickard

Urverk speldesign
Ibland försvinner inte den röda mappen när jag läst ett inlägg.. Ibland så försvinner alla rödmarkeringar när jag svarar på ett inlägg och en gång försvann de när jag tryckte på "Tillbaka" i browsern.

Kanske är det bara något som händer för hur jag använder forumet..

/[color:448800]Han</font color=448800> som tycker det är smått irriterande att behöva titta igenom datum på alla inlägg..

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Samma problem här

Det är lite jobbigt att inte veta exakt vilka inlägg som är lästa och inte. Förvisso så går det snabbare nu så man kan ju kanske kosta på sig att ladda inlägget igen... men om bara den röda mappen kunde bli gul så skulle det vara bra. Då kan jag stå ut med att det inte syns innan man går in på forumet.
Känns så nu iaf. Med den hastigheten som råder...

Gardener

Champion
Tips!

Efter att ni har läst klart, logga ut. Då rensas alla lästa mappar och blir gula nästa gång ni loggar in, förutom de nya förstås.

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Tack, men...

...det är väl inte meningen att det ska vara så här jämt eller?
Som jag har fattat det så är forumets tillfälliga tillstånd bara tillfälligt. Är det så eller får vi lära oss att leva så här? Som jag sagt förut så skulle jag vilja att åtminstone de röda mapparna blev gula.

Men det är iaf en härlig fart nu,

Gardener

Champion
Re: Tack, men...

Jo, jag tycker mig ha skrivit det ett par gånger. Tills vi kan få lite bättre sprutt på servern (kommer uppgradera systemet och peta in ännu lite mer minne i början av veckan) så kommer vi ha det så här. Förhoppningsvis kommer tidigare nämnda förbättring att göra det lite bättre, går inte det så ska jag försöka att byta databas och hjälper inte det så är det bara ny hårdvara som gäller.

Och som jag nämnt tidigare så är hur de röda mapparna hanteras knutet till beräkningen av nya inlägg och kommer inte ändras.