Nekromanti Léaram klaner/hus

Krille

Super Moderator
"Jag har nu kortfattat beskrivit några klaner som jag gjort själva och nu skulle jag vilja ha eran åsikt..."

...det finns väl egentligen bara två saker jag har att invända mot.

1) Inga z i det alviska alfabetet.
2) Jag gillar inte idén med attributmodifikationer. Ge dem någon extra enhet eller två i någon färdighet istället (fast det tenderar bli rätt trist med "Boskapsskötsel" upprepat 68 gånger...).

Mouja

Hero
1) Inga z i det alviska alfabetet.
Det hade jag ingen aning om...

2) Jag gillar inte idén med attributmodifikationer. Ge dem någon extra enhet eller två i någon färdighet istället (fast det tenderar bli rätt trist med "Boskapsskötsel" upprepat 68 gånger...).
:gremtongue: Jag vet.. men endå.. om man tänker efter... vissa har strävat i evigheter (nja sedan alarinns frigörelse iaf) med att bli mer rörliga.. tillslut så måste de ju bli det.... eller ?!
Precis som henéa vart henéa... genom flera års arbetande hos Roghan dvärgarna...

Krille

Super Moderator
"Det hade jag ingen aning om..."

Alfabetet finns i Alver. Det är bara att leta z där.

"Jag vet.. men endå.. om man tänker efter... vissa har strävat i evigheter (nja sedan alarinns frigörelse iaf)"

...dvs i sexhundra år. Vänta några tusen generationer till.

Mouja

Hero
...dvs i sexhundra år. Vänta några tusen generationer till.
Jaa, jag håller med om att jag kanske var lite het på gröten... jag får finjustera lite....

Zadrith

Hero
Här finns information

I ett tidigt nummer av Codex (nummer ett två eller tre) finns faktiskt en genomgång av några klaner och hus som är mycket bra. Rekommenderar förresten alla dessa nummer till de som spelleder i området eftersom de andra två innehåller artiklar om Colonan respektive Thalamur. Senast jag kollade (vilket förvisso är ett tag sedan) gick de fortfarande att beställa dem från neoshopen.