Nekromanti Lönnmördarläkaren slår till igen...

Freelancer

Warrior
Ja Martin... Eos kan existera, för annars hade han inte hållt dig vid liv... Eller för den delen, bragt dig om ditt liv. Det är inte bara zhaner som får bli nattdräpare. Sen tycker du att Aurora (som var mitt "artistnamn") inte skulle ha slagit följe med en alv och inte med nån överhuvudtaget. Men det gjorde han enligt min mening inte. Det var Eos läkaren som gjorde.
Bara för att man har låg Heder o Lojalitet betyder det inte att man är psykotisk.

Sen försöker du slingra dig lite igen:
Att Eos anklagar mig för att ha hotat att döda honom vet jag inte om det stämmer, men om det stämmer så var det förmodligen ”off” och då mest menat som ett skämt..
Du var full, vi satt o sjöng vid läger elden, jag råkade fummla o SL sa att jag förolämpade dig. Du försökte häva mig i backen men var för full. Sen skrek du att om jag gör om det så dödar du mig. Ett hot som vilket annat.
Sen var det den gången jag var såpass skadad och du o barden skulle göra mig frisk igen som du nitade mig. Ni tyckte att jag svamlade o att jag inte visste vad jag sa.

Sen bad jag aldrig DIG att hjälpa mig med min inre blödning. Jag låg bak på vagnen, barden o alv flickan satt bredvid mig, vi hade en diskussion om vem som skulle göra snittet. Du vänder dig om från KUSKBOCKEN, tar tag i skalpellen o snittar!!!!

Sen stämmer det att jag har räddat ditt liv och vice versa. Klart att jag är tacksam. Jag har aldrig påstått annat.

Men Martin... tycker du inte att diskussionen börjar gå LITE till överdrift... alla vet att jag är ett svin, men oxå att jag gjorde rätt... Visst är det VÄLDIGT kul att kunna dra sina medspelare vid näsan så som jag har gjort (väldigt bra dessutom) men jag tycker inte att det är roligt att döda dom...

walium

Ganska töntig, faktiskt
Ni kanske skulle sköta den här diskussion internt istället för att rabbla samma gamla argument om och om igen och hela tiden starta nya poster. Även om dilemmat i sig är intressant så tror jag nog att alla vidare vettigs diskussionsmöjligheter är uttömda.

Du hade all rätt att döda det alviska svinet. Du skall njuta av din seger och håna honom för att han fick skylla sig själv. Inte starta nya trådar för varje inlägg. Ni kan svara på varandras istället.

Se det från den ljusa sidan, nu måste han göra en ny gubbe, denna gång kanske han har lärt sig uppföra sig. Eftersom du lever och inte gör det så måste dina döda medspelare anpassa sig efter dig.

Förslag till din SL:

Låt dem vara utsända från muhad för att hjälpa dig med vissa uppdrag, Antingen som nattdräpare eller granasher ( till alvkillen, han verkar gilla krigare, och eftersom det inte finns något farligare än en granash så bör han göra en sådan.)
Sedan ska han sätta någon som ledare (du tycker jag eftersom du lyckades tänka logiskt medans resten av din spelgrupp fjompade sig) och låta honom ta hand om alla inre dispyter. Mörda några viktiga personer. Lycka till. Lämna detta bakom er. Du har åtmindstånde mitt stöd.