Nekromanti Lösenord till "God afton herr Drake"?

Guendolin

Veteran
Hej!

För mycket lång tid sedan i början på Mutant: Undergångens Arvtagares utgivningscykel så släpte Järnringen Äventyret Vid Regnbågens slut. Till Detta äventyr släpte de på nätet ett nättillläg kallat "God Afton Herr Drake". Jag har PDF:en som JAB släppte men den är lösenordsskyddad. Kan någon komma ihåg vilket lödenordet var?

Bästa Hälsningar! / Guendolin

Patrick Bateman

Warrior
Här är den gamla filbeskrivningen från JAB:s hemsida. Notera att materialet mer relaterar till NKT än till VRS. Jag har tyvärr inte NKT tillgängligt, men du eller någon annan kanske kan ordna med den saken.

På allmän begäran har Järnringen skrivit ihop historien om Linus Drake, Pyrisamfundets älskade vice chefsexplorator. Eftersom informationen till viss del endast lämpar sig för gruppen SL (och endast är relevant om du spelleder Nordholmia - Kaisers testamente) har vi lösenordsskyddat dokumentet. För att låsa upp filen, skriv in ordet i rubriken på sidan 132 i Nordholmia - Kaisers testamente. Historien om Herr Drake är en försmak av vad som kommer i Hindenburg, min älskade, den tredje delen i Undergångens arvtagare. Informationen kommer du som SL också att hitta där.

Guendolin

Veteran
Tack men det är inte del filen som det gäller.

Det fanns två nättilllägg om Linus Drake. Den första "God Afton herr Drake" är ett nättilllägg till "Vid Regnbådens Slut" medans den andra är ett nätttillläg till Nordholmia. Det är det första lösenordet jag söker. det till "God Afon Herr Drake" som ska stå på någon sida av "Vid regnbågens slut"