Vad jag förstår har vissa uppfattat det som mycket upprörande att behöva läsa flera år gamla inlägg. Som forumets ledande (?) nekromantiker har jag dock svårt att förstå detta, men det finns olika sätt att prioritera!Kan ni inte bara tycka att det är OK att ni råkar se gamla trådar ibland? Jätteenkel lösning. Kräver dessutom bara personlig omställning och inte att man skriver om forumet.
Snyggt, tycker det är jättebra och tydligt om jag i både forumöversikten, i tråden och i browser-titeln kan se att det är en gammal tråd.Vad tycker ni? Värt ett försök?
jag tänker att alla trådar från 1999 till 2019 får prefixet.Sen måste jag ju få vara lite svår och jobbig ... jag skulle hellre se ett annat ord än "NEKROMANTI" som både är långt (tar mycket utrymme i tabb-titeln) och kanske missvisande (beroende på hur den här funktionen appliceras?). Dyker den upp på alla inlägg som är av äldre sort, eller appliceras den bara på riktigt gamla trådar som fått nya svar eller...? Kanske [OLD] är bättre om alla äldre inlägg får prefixet?
Vi förstår och uppskattar din uppoffring!Vi har miljoner forum.
Appropå eventuella problem forumet har och som det är svårt att hitta ett sätt att åtgärda… =)Vi har miljoner forum.
Ska vi låsa trådar bara för att problemet är löst! Kräver en addon som visar att problemet är löst men ändå ge mig möjlighet att posta i den!Nu kan ni låsa den här tråden.
Det kallas ADMIN ADDON.Ska vi låsa trådar bara för att problemet är löst! Kräver en addon som visar att problemet är löst men ändå ge mig möjlighet att posta i den!
Hellre NEKROMANI - ju större och fulare blaffa desto enklare att undvika de odöda.jag tänker att alla trådar från 1999 till 2019 får prefixet.
OLD funkar, NEKROMANTI är roligare. Jag går på NEKROMANTI till att börja med, det går att ändra om du får med dig gänget med högafflarna!
Jag skrev NEKROMANTIK först, troligen influerad av den där danska skräckfilmen med samma namn.Hellre NEKROMANI - ju större och fulare blaffa desto enklare att undvika de odöda.
Åja, det är "bara" 60 publika forum.Okej hag testar.
Bara så att ni vet vad det innebär, så måste jag alltså gå till varje forum enskilt, klicka i att det forumet får använda prefixet NEKROMANTI, och sedan klicka på SAVE. Varje forum betyder alltså att jag måste göra tre klick. Vi har miljoner forum.
Sen kan jag göra en batch-körning för att applicera prefixet. Men det är sen.
Jag kan inte tänka så, tyvärr. Hjärnan sätter stopp. Allt eller inget.men de behöver knappast fixas
Haha räknade antalet forum.Åja, det är "bara" 60 publika forum.