Nekromanti LadyCon i Haga, ett upprop

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Om ni kikar i tidigare trådar så får ni reda på mer vad som hänt. Men nu till saken:

Mina damer och herrar
LadyCon i Haga blir inte inställt som tidigare meddelats av undertecknad. På grund av en rad olyckliga omständigheter så höll så på att ske, men dessa är om inte röjda ur vägen -långt ifrån ett skäl till att ställa in.

Nu efterlyser jag folk som med mig kan tänka sig att bolla idéer om aktiviteter, anordna saker som krävs utrustning till mm. Det blir inte några stora arbetsinsatser det rör sig om, det är ju ett ganska informellt konvent. :gremsmile:

Dagen det rör sig om är som tidigare utannonserats den 5 Juni, tiden som tidigare klockan 11:00 och tills dess folk avviker.

Det kommer förmodligen bli en del spel, samkväm, picknick osv som jag tidigare beskrivit.

Ni som har blivit förvirrade av de nu dubblerade budskapen tag till tröst att dessa var satta i viss förvirring och ångest från undertecknad.

Ni är alla välkomna.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Men ... feces! ...

Jag har hela tiden varit inställd på att komma, men nu inser jag att 5 juni är exakt den dag jag är bjuden på bröllop. :gremfrown:

Nåja, jag får se till att spöa övriga forumiter i knekt/kubb på nästa DanCon i stället.

Det smärtar mig att höra att du mått så dåligt, och glädjer mig att höra att du nu mår bättre igen.

Eva Florén

Swashbuckler
Re: Men ... feces! ...

Jämerligen också. Det hade varit kul att slå herrn så det gnistrade i Kubb. :gremsmile:

Men ha en mycket trevlig dag med bröllop, och hoppas att de inte har ett så litet försiktigt bröllop som Familjen Ulvtand hade.

Jag tackar för omtanken, den värmer gott i det här kalla hjärtat. :gremfrown:

Vi får se till att du är ledig vid LadyCon III, då detta ju bör klassas som LadyCon II.

Muggas

Hero
Hmm

Inom en vecka så vet jag hur det går. Jag skulle ju inte vilja missa en chans att träffa the lady of rollspel.nu. :gremwink: ska göra mitt bästa för att få det att fungera, trots att jag bor över 40 mil bort... Hoppas du mår bättre förresten, ibland är allt tungt som fasen, men det blir alltid ljusare. Stor kram och ha det bra så länge.

M

Eva Florén

Swashbuckler
Re: Hmm

Men jag är inte ensam om att vara Lady här! Förutom de damer som inte använder namn med ordet i sig som tex Tove, Insignia mfl så har vi ju StormensLady
LadyJava

Så jag är inte ensam om det epitetet. Men det är lättare att kalla det LadyCon än LadySilverWolfCon.
:gremsmile:

Du är i alla fall välkommen till Konventet om du kan. Och tack för omtanken. 40 mil förresten... var reser du ifrån?

Olle Linge

Snigel
Men det är du nog

Men jag är inte ensam om att vara Lady här! [...] så har vi ju StormensLady
LadyJava
Eftersom du i skrivandets stund har exakt 225 gånger fler inlägg än de två tillsammans, tycker jag att du gott kan få vara Ladyn med stort L på rollspel.nu. Jag menar inte att kasta skugga över de två andra, men du lyser ju mest nu i alla fall! :gremlaugh: :gremlaugh:

Muggas

Hero
Växjö... hmm, hoppas jag räknade rätt [ANT]

Kass på geografi... :gremgrin:

Jo, naturligtvis skulle det vara kul att träffa de andra tjejerna också. hoppas det kommer många (både tjejer och killar) och att det blir fint väder... :gremwink: