Nekromanti Lajvare Dalarna - Hjälp med frieri!!!

Eirik

Veteran
Hej,

Jag har en något udda förfrågan ... det är så här att jag planerar att fria till min flickvän i slutet av juli och jag skulle vilja göra detta i skepnad av ridande prins/riddare.

Häst och plats är redan ordnat, nu återstår klädsel.

Det var över 15 år sedan jag var på ett live och det enda jag har kvar i utrustningsväg är byxor och skor.

Det jag söker är mantel, tabard, arm/benskenor, ringbrynja/läderharnesk eller liknande, huvudbonad (gärna hjälm som döljer ansiktet) och ev. ett vapen (stål eller finare latex). Jag har storleken XL när det gäller kläder.

Då det planerade datumet för frieriet är 26 juli och jag har fullt upp fram tills dess kommer jag ej att hinna tillverka något själv och att köpa alla dessa delar för endast en dag har jag ej råd med.

Så mitt hopp står till er lajvare ... finns det någon/några som kan tänka sig att hyra eller låna ut något runt den 26-29 juli? Jag bor i Dalarna men kan tänka mig att åka åtminstone till grannlänen för hämtning/lämning.

Jag vet att det är ont om tid så ALLT är av intresse!

Då detta ska bli en överraskning postar jag ej namn och tele här, men kollar mailen dagligen.

Hail! For love and glory!

MvH

Stormcrow

stormcrow (at) spray.se