Nekromanti latex vapen?

chrull

Stockholm Kartell
Ett tips är att kolla på lajv-hemsidorna som Syskonskapet istället för här. Du har forum där du kan fråga på också.

chrull

entomophobiac

Low Prep High Play
Re: Skriver ni...

Verkligen inte, jag tyckte bara inte det fanns någon anledning att utveckla något av dessa två inlägg för min del.

"Plast ?" är ganska självförklarande, precis som "Ah. Jag var inte säker." Skulle du själv vilja läsa en mer ingående beskrivning av dessa två inlägg? (Ledande fråga...)

G

Guest

Guest
För att uveckla lite grann.

Latex är en flytande och otroligt illaluktande vätska som när den torkar blir gummi. Just i detta fallet används latexen för att täcka lajvvapen som i sin tur är gjorda av kolfiberstavar och skumgummi och används för att banka folk med.

Troberg

Sinister eater

"Plast ?" är ganska självförklarande, precis som "Ah. Jag var inte säker." Skulle du själv vilja läsa en mer ingående beskrivning av dessa två inlägg? (Ledande fråga...)
Ärligt talat, ja. Jag har i min enfald ingen aning om vad det är för skillnad på gummi coh plast och skulle gärna bli upplyst.

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Olja och naturgummi

Plast är gjort av olja, medans gummi är gjort av naturgummi.

/Naug, reserverar sig i händelse av felsägningar.

entomophobiac

Low Prep High Play

Ärligt talat, ja. Jag har i min enfald ingen aning om vad det är för skillnad på gummi coh plast och skulle gärna bli upplyst.
Gummi utvinns ur träd, medans plast är en oljeprodukt? Det är mina två cent.

Hur som helst så ämnade inget av mina tidigare (NT) inlägg att diskutera gummi kontra plast, utan snarare så var jag osäker om latex var en produkt av endera. Att utveckla detta kändes inte särskilt meningsfullt.

Johan K

Gammal & dryg
Re: Lite mer länkar..

Hemm, den där sidan verkar inte må så jäkla bra hörru !
Den var totalmysko, all text hadde tydligen hamnat på varandra... Hursomhellst så var det iaf oläsbar. Lite synd, för jag hde gjärna viljat se sidan.