Nekromanti League of Legends

Caligo

Swashbuckler
Har spelat League of Legends en del det senaste. Det är egentligen inte min typ av spel (spelar mest strategi och rollspel på datorn annars) men spelet har väldigt mycket taktik och det gillar jag. Dessutom är en match över på 20-40 minuter och det är ju bra när man inte har jättemycket tid...

Är det någon annan som spelar/spelat LoL?

Max

Warrior
Jag spelar mycket LoL fast det börjar bli lite tråkigt på sistone när man har nästan alla champions 8 runepages och massor av runes :/

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Jag spelar LoL från och till beroende på om jag har tid över eller inte. Dock konkurrerar det med andra intressen så det händer att jag blir rätt inaktiv i perioder.

Lukas

Mannen i Gult
Sum Caligini said:
Är det någon annan som spelar/spelat LoL?
Jag spelar inte LoL.
däremot spelar jag DOTA som jag tycker är mycket bättre

Caligo

Swashbuckler
Max said:
Jag spelar mycket LoL fast det börjar bli lite tråkigt på sistone när man har nästan alla champions 8 runepages och massor av runes :/

Mja... tänkte nästan att du spelade eftersom du har Shaco som avatar.
Ja, jag är ju bara lvl 25 och är egentligen bara bra på Nasus av alla 100+ champions. Så jag har inte hunnit tröttna än.
Kör du rankat spel då eller?

Max

Warrior
Jag kör rankat lite då och då, fast bara som lag och inte solo eller duo.. för mig så är solo och duo Q tråkigt och dåligt för i 98 av 100 matcher rage:ar alla på det minsta fel någon gör, så jag kör bara rankat med polare när man hejar på varandra och hjälper varandra istället

Men annars så kör jag vanliga matcher eller Custom Games som All Random All Mid, Catch the Teemo, Draft Race eller Base Race, men om du har lust att köra någon gång, visst. Adda TheSwedishMax ^^ fast det beror ju på vilken server du kör på, jag kör själv på EU West för på Nordic and East är det bara p12or från Sverige Danmark o Norge...

Max

Warrior
Detta har inte någonting med LoL att göra, men har någon av er lust att köra något skype rollspel?

Caligo

Swashbuckler
Max said:
Jag kör rankat lite då och då, fast bara som lag och inte solo eller duo.. för mig så är solo och duo Q tråkigt och dåligt för i 98 av 100 matcher rage:ar alla på det minsta fel någon gör, så jag kör bara rankat med polare när man hejar på varandra och hjälper varandra istället

Men annars så kör jag vanliga matcher eller Custom Games som All Random All Mid, Catch the Teemo, Draft Race eller Base Race, men om du har lust att köra någon gång, visst. Adda TheSwedishMax ^^ fast det beror ju på vilken server du kör på, jag kör själv på EU West för på Nordic and East är det bara p12or från Sverige Danmark o Norge...
Jag kör ju just nu på Nordic/east men en kompis kör på west så jag funderar på att byta. Spelar gärna nån match om jag byter men är inte jättebra ännu.

Max

Warrior
Om du är bra eller inte spelar ingen roll ^^ själv är jag inte jätte pro, mina vänner säger alltid att jag gör många riskfyllda val, men jag tänker "nothing ventured nothing gained" så om man inte riskerar nåt får man inget ^^

såklart... de flesta av gångerna händer det att jag får laget ace'at o de andra pushar, men ibland så går det jätte bra :gremlaugh: ^^

Mukwa

Swashbuckler
Vi är ett gäng Örebroare och fd örebroare som brukar lira med skype-förbindelse. Jag har precis joinat och är på lvl 13. Jag dör mest hela tiden :gremsmile:

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Kör ni på east eller west mukwa? Jag spelar gärna med er/dig någon gång annars om ni kör på east :gremsmile: .

Max

Warrior
varför kör du på east för? det är bara svenskar danskar finnar och ryssar där xd och de flesta är p12or

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Alltså jag har ett acc på west, dock inte orkat gå upp till lvl 30, också men det var så att jag började på grund av en kusin som spelade på east, sen blev vi ett gäng. Men jo min upplevelse är lite som du säger att east, före man tar sig uppåt, är fyllt av en mentalitet som kanske inte är den roligaste och mest laginriktade.

Caligo

Swashbuckler
Nu har jag en på East och en på West. Adda mig gärna.
East: caligoria (lvl 8 )
West: caligore (lvl29,5)

Max

Warrior
AHA! det var du som var caligore :gremlaugh: jag undrade vem du var när jag såg dig på min friendlist xD