Nekromanti Legender & Hemligheter släpps måndagen 29 oktober!

Big Marco

Läskig
Det är officiellt - L&H släpps den 29:e oktober, tillsammans med Neotech Offensiv. Därefter är det äventyret De fördömdas sista hopp som kommer, ca en månad efter L&H.

Om ett tag kommer dessutom flera tidigare hemliga projekt att presenteras på hemsidan. Jag tror dock att så gott som alla kommer blir förvånade och mycket positivt överraskade. ,-)

-Marco Behrmann

Big Marco

Läskig
Re: Mums

Vi är 100% säkra på att om det strular så är det inte Neogames fel. Vad som sker med logistik och tryck kan vi inte ansvara för.

-Marco Behrmann

Big Marco

Läskig

Vi är 100% säkra på att om det strular så är det inte Neogames fel. Vad som sker med logistik och tryck kan vi inte ansvara för.

-Marco Behrmann

polyfemos

Veteran
Härliga Lycka!

Väntan på moduler kan aldrig bli för kort! Vad vore världen utan rollspel??? Jaja... Nu får man skynda sig till affären på angivet datum då :)
/Johan

Vindhand

Myrmidon

Kan man tolka det med att modulerna ifråga redan gått till tryckeriet?

DEATH

Veteran
någon aning ??

Någon aning om modulerna 'Demoner' , 'Vandöda & Nekromanti' & 'Demoner'

Någon aning när dom ska släppas ?

Ðea†h - Nekromantiker

Ymir

Liten kantbaron
Re: L&H = Svar till sist? Vem bryr sig? :)

Så den kommer till sist? Trevligt, antar jag, om än lite väl sent. Nu har ju, som tidigare nämnts, antydningar till svaren på mängder av Mundanas mysterier dykt upp i våra kampanjer redan för länge sedan, så det återstår väl att se om våra (mina och Lycans, that is) idéer är kompatibla med Neogames. Är de inte det är det våra som gäller. :)

Nåja...även om modulen riskerar att bli halvt oanvändbar, åtminstone i fråga om Mundanas hemliiiiga bakgrund, skall det iallafall bli intressant att se hur rätt jag hade, hur korrekta mina teorier var. Jag väntar med spänning.

- Ymir, Mundanateoretiker extraordinaire

Krille

Super Moderator
Re: L&H = Svar till sist? Vem bryr sig? :)

"Nåja...även om modulen riskerar att bli halvt oanvändbar, åtminstone i fråga om Mundanas hemliiiiga bakgrund, skall det iallafall bli intressant att se hur rätt jag hade, hur korrekta mina teorier var."

I själva verket har vi suttit och läst alla knasiga teorier som uppkommit här på forumet, och sedan designat en kasse hemligheter specifikt för att så många som möjligt ska ha fel!

Fast kanske inte riktigt... /images/icons/wink.gif

- Krille

"Shout with glee and jump with joy;
I was here before Kilroy"

Är offensiv alltså färdig?
Till slut...
Hur länge har vi neotechspelare väntat egentligen?

"kommer i neotech offensiv"

"det är roligt att slå tärningar"

Tribble

Veteran
Härligt, alltför länge har pengarna legat i fickan och bränt. Nu kommer den förlösande störtfloden av nya produkter. Legender, Äventyr och Sjömän. Länge har man väntat, äntligen ger den trogna väntan utdelning. Mitt bibliotek kommer att expandera igen, efter ett år av stiltje.

- Snart dags att börja slå på åldringstabellen -