T Tosse Veteran Joined 3 Apr 2001 Messages 13 Location Skogås 3 May 2004 #1 Vart hittar man sådana? eller, Vad kan man konvertera till att använda? eller, har jag bara missat något?
Vart hittar man sådana? eller, Vad kan man konvertera till att använda? eller, har jag bara missat något?
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 3 May 2004 #2 "Vart hittar man sådana? eller, Vad kan man konvertera till att använda? eller, har jag bara missat något?" Jupp. Du använder ett helt vanligt rollformulär från d20 Modern.
"Vart hittar man sådana? eller, Vad kan man konvertera till att använda? eller, har jag bara missat något?" Jupp. Du använder ett helt vanligt rollformulär från d20 Modern.
Troberg Sinister eater Joined 27 Jun 2001 Messages 17,659 3 May 2004 #3 Vart hittar man sådana? eller, Vad kan man konvertera till att använda? eller, har jag bara missat något? Click to expand... Och står det något taskigt om Stalin på dem? (Och ja, jag skojar bara. Ni behöver inte svara på den kommentaren.)
Vart hittar man sådana? eller, Vad kan man konvertera till att använda? eller, har jag bara missat något? Click to expand... Och står det något taskigt om Stalin på dem? (Och ja, jag skojar bara. Ni behöver inte svara på den kommentaren.)