Nekromanti Letar efter grupp / spelare i eller nära Örebro

Purjolök

Veteran
Tjosan, andra rollspelare!

Titeln säger sig självt. Jag har på senare tid spelat rollspel med polare, men finner mig alltmer frustrerad när de är otroligt svåra att planera med, så sessioner blir sällan av eller ställs in sent pga planeringskrockar / slöhet. Så jag har funderat på att leta andra grupper att lira med, eller helt enkelt få in mer folk i min grupp, så att jag kan spela mer regelbundet, och här är då resultatet.

Jag bor för tillfället i Kumla, men har relativt enkelt att ta mig till och i närheten av Örebro. Kan tänka mig att åka en bit, men helst inte någonstans som är längre än en timme med bil.

Jag kan både spela och spelleda olika spel och känner mig inte speciellt bunden till någon genre. Jag har lätt att lära mig regler och är redo att pröva allt åtminstone en gång.

Här är en rad spel jag själv är beläst på: Eon (läst igenom det mesta av nya versionen), Numenera, Noir, Gumshoe i allmänhet, Better Angels, Fiasco, och några mer som jag glömt för tillfället.

Och för personliga detaljers skull är jag en 23-årig pöjk. Då jag för tillfället studerar på distans, är jag tillgänglig att spela närsomhelst, mer eller mindre.

Låter det gött? Hör av dig här eller med PM, så kan vi byta nummer eller nåt.