Nekromanti LinCon öl!

RasmusL

Champion
Vad sägs om lite öl torsdag kväll? Det innebär att vi måste överge spelandet en stund men kan IMLTHO vara mer än värt som omväxling!

Spikat!

Var?
- RYD!

Se till att befinna dig i Indierummet ca kl 21:00 torsdag kväll så drar vi tillsammans!

Hur?
- Ta med ett par öl, lite tapas, några partyspel och ett glatt humör så sitter vi och chillar, antingen inne eller ute beroende på väder!

Det blir fett!

Hellzon

Långsamma Vargen
Amen öl låter väl najs. Vissa är ju på plats redan onsdag kväll, men alla kan ju inte vara bäst.

RasmusL

Champion
Jag är inte på plats onsdag så torsdag för mig. Funderar på att köra "hemmafest" någonstans i Ryd (sjukt långt annars).

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag kommer nog ner på onsdag kväll och kommer då bege mig till De Klomp för att dricka lite öl.

Dimfrost

Special Circumstances
Torsdag kväll på stan tycker jag låter trevligt annars. Tror inte jag har tid på onsdagen.

RasmusL

Champion
Sedan inte sagt att vi inte kör en massa parallella eller fristående ölar både onsdag och torsdag, ovan är bara min plan. Spikar ni in fler sammankomster så kan jag lägga upp dem i startinlägget också!

((troligen kommer det att drickas "efter-spelet-öl" fredag och lördag också men det tas på volkey med de som är på och närvarande:) ))

Hellzon

Långsamma Vargen
Jag lär väl dyka upp nu när jag vet tid och plats. Påträffas antagligen på de Klomp på onsdag också om jag lyckas klura ut hur man tar sig dit från Ryd.

RasmusL

Champion
Hellzon;n88775 said:
Jag lär väl dyka upp nu när jag vet tid och plats. Påträffas antagligen på de Klomp på onsdag också om jag lyckas klura ut hur man tar sig dit från Ryd.
Buss till tågstation. Stället ligger på andra sidan stan, ca 5,5 km bort.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag anländer till linköping runt 18:30 med tåget. Ska där efter förflytta mig till mitt hotel och efter jag har checkat in så kommer jag befinna mig på De Klomp, kommer troligtvis vara där runt 19:15.

Cissi

Up to no good.
Jag kommer också att infinna mig på Klompen runt 19.00. Vico, om du kommer tidigare och känner dig ensam, släng i väg ett mess. Jag har tio min till Klompen hemifrån. :)

Vicotnik

Den onde
Staff member
Cissi;n89828 said:
Jag kommer också att infinna mig på Klompen runt 19.00. Vico, om du kommer tidigare och känner dig ensam, släng i väg ett mess. Jag har tio min till Klompen hemifrån. :)
Uppfattat.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Vicotnik;n89827 said:
Jag anländer till linköping runt 18:30 med tåget. Ska där efter förflytta mig till mitt hotel och efter jag har checkat in så kommer jag befinna mig på De Klomp, kommer troligtvis vara där runt 19:15.
Kom på att jag kanske ska nämna att det är på onsdagen (13/5) jag anländer.

Recca

Femme Fatale
HEJ HEJ!.

Jättekonstigt det där blev men iaf, får jag åka med er. Rasmus o Rickard, från stockholm imorron torsdag?

Visst var det torsdag ni åkte?

Skickar mitt telefonnummer till er två i privata meddelanden så pratar vi tid o mötesplats?

/Becka