Olle Linge
Snigel
Konventet är i alla fall undanstökat för min del, så jag tar mig frihiten att öppna diskussionen om årets LinCon redan nu, även om konventet officiellt betraktat inte är slut än. Jag och mina Kaleidoskopkompisar gjorde tre saker på konventet: arrangerade våra spel, sålde våra spel samt spelade Condotiere. Jag jonglerade också en hel del.
Överlag är jag mycket nöjd med konventet. Vi upplevde inget strul med ledningen, något som varit så vanligt tidigare år. Hur har ni andra haft det på den punkten? Hur är det för er som inte bor i stan utan spenderade hela helgen på konventet? För min del är det här helt klart ett av de bättre konventen som varit här i stan. Den enda nackdelen var att det var så få forumiter närvarande, jämfört med exempelvis GothCon i år.
Jag har skrivit mer om mitt LinCon här.
Överlag är jag mycket nöjd med konventet. Vi upplevde inget strul med ledningen, något som varit så vanligt tidigare år. Hur har ni andra haft det på den punkten? Hur är det för er som inte bor i stan utan spenderade hela helgen på konventet? För min del är det här helt klart ett av de bättre konventen som varit här i stan. Den enda nackdelen var att det var så få forumiter närvarande, jämfört med exempelvis GothCon i år.
Jag har skrivit mer om mitt LinCon här.