Nekromanti Lincon-besök

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Jag planerar att göra ett "över dagen"-besök på Lincon, tillsammans med TwinEngine och förhoppningsvis även med Rosen. Sannolikt datum 2 maj. Vilka möter jag där? (Ett Krille-möte är redan spikat.)

Johan K

Gammal & dryg
Attans..
Då missar man juh channsen att träfa dig juh. Du funderar inte på att göra et spontanbesök på GothCon åxå ??

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Gothcon-besök -- tyvärr inte

Jag kan inte köra Sthm-Gbg t.o.r. på en dag och njuta av konventsbesöket. Det kan jag däremot göra när det gäller Linköping. Sedan brukar jag vara tungt bokad av familjebestyr under påskhelgen.

thark

Hero
De flesta Linköpingsdrägg på forumet torde man riskera att stöta på. Till och med en såpass komplett försoffad slöfock som undertecknad orkar släpa sig såpass långt som LinCon. :)

Dimfrost

Special Circumstances
Det tror jag först när jag ser det. Såvitt jag vet har du blivit utbytt av en ircbot (som har lärt sig skriva på forumet).

/Dimfrost

Johan K

Gammal & dryg
Re: Gothcon-besök -- tyvärr inte

Ok, då är jag med..
Aja, får väll ta & masa mig upp till LinCon nästa år & hoppas på att du gör en road-tripp dit igen.. :gremlaugh:

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Det ser ut som om vi äntligen (ehum) får tillfälle att stå öga mot öga igen. :gremsmile: Det var ju några år sedan (börjar räkna på fingrarna och finner att de inte räcker till... :gremfrown: ).

I vilket fall som helst är det alltid kul att träffa legendarer... speciellt med tanke på att det var just du som fick mig att börja med rollspel. (Forodrims Folkmöte, "föreläsning" om Rollspel under början av 1990-talet, tunnelbana och prat om rollspel och jag satt som ett fån och inget begrep. :gremfrown: :gremsmile: )

Kul i alla fall att du satt igång att vara produktiv igen, ser fram emot att höra mer... :gremsmile:

Eva

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jag kommer också dyka upp på LinCon. Bara som en förvarning för folk som befinner sig där.

Hadetänkt hålla ett Bortom-arrangemang under namnet Kräftfeber. Vi får se hur rollspelarrangemanget fungerarpå LinCon. Verkar lite mer förvirrat än GothCon (sedan om det är jag eller LinCon vet jag inte... I'm a LinCon-virgin! :gremwink: )

Foggmock

Myrmidon
Jag kommer sannolikt att dyka upp. Det är ett eländes långt konvent så jag är inte hundra på att jag är där alla dagar, men antagligen kommer jag konventsspäka min kropp hela tiden.