Nekromanti [Lincon] Dagsutflykt från Stockholm?

Arfert

Facit
Nån som ska ner över dan till Lincon (vilken dag som helst). Och har plats i bilen för mig?

Vicotnik

Den onde
Staff member
Kolla med Krank, han har en vän som ska åka bil ner.

Själv åker jag buss ner.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Vicotnik said:
Kolla med Krank, han har en vän som ska åka bil ner.
Han ska dock inte bara ner över dan...

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Arfert said:
Hur åker ni då?
Jag åker inte alls; min kollega skulle tydligen ner tidigt... om det var onsdag kväll redan? Och sedan hem lördag kväll eller tidigt söndagen, minns inte vilket...

Lupus Maximus

Tekniker
Har inte varit på något spelkonvent sedan sent 80-tal, så en dagsutflykt låter trevligt. Men jag jobbar på fredagen och upptagen med Stockholm Fetisch Weekend på helgen, så då kvarstår bara torsdagen och att det inte kan bli allt för många timmar.

Om det funkar att åka vid 8-9-tiden från Stockholm, och vara tillbaka i Stan igen runt 21-tiden, så är jag på och har bil.

Lupus Maximus

Tekniker
Trevligt :gremsmile:

Då kan man vända på det och säga att nu finns det två platser kvar, om någon mer känner för en torsdagstur ner till Lincon. :gremsmile:

Arfert

Facit
Är på Lincon i morgon torsdag.. är nån intresserad av att köpa Fantasy! till konventspris (120:) så hör av er så tar jag med mig några ex!

RasmusL

Champion
Jag kommer sent torsdag kväll men ska med på forumölen nu snart så kanske kan ordna en bulvan. Är det inte besvärligt så plocka gärna ett ex till mig, kan inte lova att jag lycaks styra upp men sannolikt ska nog pegnarna nå dig :gremsmile: