Nekromanti LinCon-guide sökes

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Jag behöver en guide till LinCon. Alltså så här är det, jag skriver examensarbete och har alldeles eländigt ont om tid. Jag har jättesvårt att bryta mig loss från studierna och efterstående jubler... (äntligen blir jag färdig) Och då behöver jag veta vilken av dagarna under Lincon som är mest värt att satsa på, jag har ju inte tid att smita till mer än en.

För att ni ska veta vad jag mest vill se och uppleva så gillar jag spel som Rolemaster, Skuggornas mästare, Neotech, Västmark och favoriten Eon.

Jag gillar dessutom Western figurspelet.

Den person (de personer) jag söker ska vara beredd på att ta hand om mig och min make. Vara beredd på att jag senaste gången jag försökte vände "i dörren" eftersom jag har svårt med folk och folkmassor. Vilket är en lång och tråkig historia... :gremcrazy:

Du bör också vara beredd på en del mailande långt innan LinCon... helt enkelt vara och bli vår vän. Därav är det lämpligt att du vet hur gammal jag är. *skäms* Jag är 35, inte alltför förtjust i alkohol, även om jag dricker när inte ryggen djävlas. Älskar djur, natur och annat och att teckna. Mer får du reda på senare...

Hoppas någon kan hjälpa mig, belöningen är inte stor, vänskap är det största det kan bli. Kanske en bild av min penna eller något annat praktiskt (i läder, glas eller ja vi får väl se)

Mvh
Eva / Lady Silver Wolf

Matt Evans

Veteran
Hade ju själv velat åka dit...men... där säger nog ekonomin ifrån i år (dotter på 10 månader samt giftermål i midsommar kostar liksom)

// Matt Evans

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Det är tråkigt att man inte kan ha råd med mer. :gremfrown: Men sånt är väl livet. Jag har själv egentligen inte råd, men någon gång måste vara den första... och ska jag vänta tills vi har råd så...

I vilket fall som helst måste vi ju GRATULERA till giftermålet så där lite i förskott.

Kram och lycka till

Rickard

Urverk speldesign
Vad hade du tänkt att göra på LinCon? Rollspel, figurspel, seminarier? Ett tips är att gå in på http://lincon.sverok.se och titta igenom deras schema.. (Direktlänk till pdf: http://lincon.sverok.se/schema.pdf)

Vad ville du använda guiden till? Bilda grupp och spela rollspel med, visa runt på området (då utgår jag eftersom jag inte kan området), prata rollspel med (och vilka man man inte göra det med på konvent?), presentera för spelmakare, provsmaka LinConburgare?

Personligen skulle jag tycka att det var kul om jag fick träffa dig.. Kul att se hur kvinnan bakom tagentbordet är IRL..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som leende ( :gremsmile: ) kommer att stå i receptionen i minst 4 timmar det här konventet (med förhoppningsvis egentryckt T-shirt)

<FONT SIZE=1>IRL: In real life.</FONT>