Nekromanti [Lincon] Indierummet 2014

Vicotnik

Den onde
Staff member
Hej,

Jag kommer åter igen att anmäla Indierummet till Lincon 2014. Just nu står jag själv som arrangör för Indierummet på Lincon och tänkte höra ifall det finns någon annan som är intresserad av att stå som arrangör?

Lincon anmälan said:
Vad får jag som arrangör?

Som arrangör får du lite extra under konventet, nedan följer en lista på vad du får.

Som arrangör får du/ni:
1. Gratis inträde med tillgång till alla arrangemang som inte har en separat kostnad.
(Om arrangemanget har föranmälan, kom ihåg att anmäla dig.)

2. En LinConmugg, som ni får gratis kaffe, te och saft i.

3. Skälig ersättning för kopiering och dylikt som du lägger ut. Spara alltid kvitto, och fråga alltid innan så att vi kan förbereda oss på detta.

4. Matbiljetter för de pass du arrangerar, vilka går att lösa in i kiosken mot mat, godis eller annat för ett värde av 35kr per biljett.
De uppgifter jag behöver få in för att kunna anmäla dig som arrangör är:
Namn
Personnummer
Adress
Postnummer
Mobil (på konventet)
Epost
Tröjstorlek: Enbart om du vill köpa en tröja

Vicotnik

Den onde
Staff member
Recca said:
Oj. Vad är det man arrangerar exakt?
Bra fråga, det jag brukar göra som arrangör för Indierummet de gånger jag hållt i det är:
Bemöta besökare.
Pitcha (Indie)rollspel för besökare.
Spelleda besökare.
Samt det viktigaste av allt är att se till att både besökare och en själv har roligt och trevligt.

Du bör även kunna vara på plats i indierummet under majoriteten av konventet.
---

Självklart hoppas jag på att det även komma några forumiter som kan tänka sig att hjälpa till att spelleda ifall det blir brist på spelledare.

Pilzefrau

hon/henne
Jag har varit på staketet om det här, som de säger på engelska, men jodå, klart jag följer med. Jag skickar ett pm med mina uppgifter.

Som förra årets arrangör känner jag mig lite dålig över att jag inte sagt något till någon, varken dig eller LinCon, när jag inte kunnat bestämma mig. Jag ber om ursäkt.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Pilzeman said:
Jag har varit på staketet om det här, som de säger på engelska, men jodå, klart jag följer med. Jag skickar ett pm med mina uppgifter.

Som förra årets arrangör känner jag mig lite dålig över att jag inte sagt något till någon, varken dig eller LinCon, när jag inte kunnat bestämma mig. Jag ber om ursäkt.
Det är lugnt, fick anmälnings forumläret igår.
Men då sätter jag upp dig som arrangör.
Kul att du är på i år igen. :gremsmile: