Nekromanti Linköping är den plats där alla coola katter finns

walium

Ganska töntig, faktiskt
Eller hur?

Kan de andra forumförlorarna ha underlägsen forumglögg på sina mesiga orter så ska väl vi också kunna ordna något? Jag har precis lärt mig att baka kladdkaka så jag känner mig redo att experimentera. Nu ska vi bara enas om en tid och en plats. Denna helg är jag upptagen men december ser annars bra ut.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
En kortare rubrik

Det låter väl som något vi kan göra, även om jag föredrar kall sprit för det mesta...
Jag borde ha tid ganska ofta efter den här helgen.

/tobias

Rickard

Urverk speldesign
Jag är mer en hundmänniska

"Jag har precis lärt mig att baka kladdkaka så jag känner mig redo att experimentera."
Jag vet inte.. Jag kom på 5-6 olika skämt att dra om det här, så jag tar bara och citerar för att det lät så himla roligt.. :gremsmile:

/Han som har någon enstaka tenta men kan tänka sig att dyka upp ändå

Feuflux

omjonasson.se
Jag är rädd för kök

Denna helg är jag upptagen men december ser annars bra ut.

Nej jag kan inte då, jag ska tentaplugga... (det där borde locka hit Yassilus på direkten). :gremwink:

Men det låter väl mysigt. Synd bara att jag inte är särskilt förtjust i glögg. Hoppas ingen blir ledsen om jag släpar med mig lite julmust istället och nöjer mig med att lukta på glöggen i sann Karl Bertil-anda.

Troberg

Sinister eater
Kan de andra forumförlorarna ha underlägsen forumglögg på sina mesiga orter så ska väl vi också kunna ordna något?
Med tanke på hur misslyckat det verkar vara med forumsglögg på den mest misslyckade orten av alla (Borlänge) så är det kanske en lite olycklig formulering...

Ackerfors

Alas, your rapids!
Feuflux och hans tentaplugg...

...Pluggar troligtvis inte igen det för mig, så risken är ganska stor att ni får stå ut med mig med.
Jag kan inte första helgen i december och beroende på hur det går med kalendern så får vi se om jag kan dyka upp då. :gremsmile:

Och Feuflux har alltid tentaperioder och tentaplugg och shajt. :gremlaugh:

walium

Ganska töntig, faktiskt
The question of...

...hur, var och när? Efter mycket granskande av ondsinta scheman så kan jag konstatera att den här veckan inte är idealisk för min del. Men det beror mycket på hur pass ambitiösa vi ska vara. Jag hade gärna erbjudit min lägenhet men min rumskamrat kommer att dra hit en massa polare och syskon nu i helgen så där kommer nog att vara rätt trångt.

Olle Linge

Snigel
Re: The question of...

Jag ska på läger i helgen, så för min del låter det betydligt bättre med nästa vecka. Jag tror jag ska ha tid för det mesta.

Rickard

Urverk speldesign

"Jag hade gärna erbjudit min lägenhet men min rumskamrat kommer att dra hit en massa polare och syskon nu i helgen så där kommer nog att vara rätt trångt."
Kan vi inte festa... eller jag menar umgås med dem? Själv blandar jag gärna ut glöggen med något annat.. Eller eh... Jag kan tänka mig att bara dricka "det andra" för jag gillar inte glö... äh, jag menar.. Jag vill att ni andra ska få mer glögg..

Vad är poängen med träffen? Träffa forumiter? Spela spel? Vore kul att träffa er, men jag vill gärna hitta på något också..

/Han som inte orkar tala om sin incident med tandställning, spenat och glada tomtar hur länge som helst, om det skulle bli brist på samtalsämnen

Dimfrost

Special Circumstances

Jag kan när som helst, typ. Angående var och hur har jag inga förslag. :gremgrin:

/Dimfrost

Feuflux

omjonasson.se
Helgen efter det då?

var?
Om du nu kan bjussa på din lägenhet vid tillfälle då rumskamraten inte drar dit alla han känner så är väl det ett trevligt val.

när?
Se rubriken. 11-12 december. Bästa (typ enda) helgen för mig om vi nu vill festa till det och avluta glögg/julöls-drickandet med en tripp till nåt uteställe. Vardagar är tightare, 6-10 har jag en kompis att ta hand om och sedan börjar jag få tentapanik och då är jag tråkig. :gremwink:

hur?
Varför drar sig alla från att svara på de här frågorna. Ingen vill vara påstridig och säga "jag tycker vi gör så här, alla som inte vill det räcker upp en hand, ingen? Okej, du kör vi." Jag förelår förfestande i alla fall. Vill vi vara riktigt odrädliga och fåniga så kan jag spelleda krökarspelet.

Dimfrost

Special Circumstances
Re: Helgen efter det då?

när: 11-12 december låter bra.

hur: vi skulle kunna träffas och först spela lite spel, sedan dricka glögg och avslutningsvis lurva iväg till typ HG? :gremsmile:

/dimfrost

Rickard

Urverk speldesign
Re: Helgen efter det då?

Jag ska käka med fotbollslaget efter träningen.. Vet inte när det blir klart.. Runt 15 kanske? Kan väl dra efter det..

/Han som bara varit på Herrgår'n två gånger och kommer bara ihåg enda

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Låter vettigt [NT]

Här täNkte jag skriva någoT kul för att belöna den som ändå läser inlägget, men det orkar jag inte.

/tobias

walium

Ganska töntig, faktiskt
Det låter som en plan

Och en bra sådan till på köpet. Är det mitt residens som utgör startpunkten eller?

Feuflux

omjonasson.se
Re: Det låter som en plan

Är det mitt residens som utgör startpunkten eller?

Om det funkar för dig och ingen kläcker ur sig nåt bättre alternativ, så ja. :gremsmile:

Dimfrost

Special Circumstances
Påminnelse etc

Nu är det (mer eller mindre) kl 16 hos walium som gäller. Tyvärr får han nog bidra med vägbeskrivning själv, för jag hittar bara dit med nöd och näppe. Observera att dagen är imorgon. :gremsmile:

/Dimfrost