Nekromanti [Linköping] Forumöl, onsdagen den 28/5

Vicotnik

Den onde
Staff member
Eftersom ingen linköpings forumit har tagit tag i det hela och styrt upp en Lincon Pub dagen innan Lincon så blir det väl en stockholmare som får göra det.

Med andra ord jag tänker befinna mig på De Klomp och dricka öl den 28/5 och förväntar mig självklart att massor med trevliga (linköpings) forumiter kommer ditt och underhåller mig. :wink:

Exakt när jag kommer vara där vet jag inte då jag inte bestämt mig om jag kommer köra ner själv eller åka komunalt, men jag skulle gissa på att jag lär vara på plats mellan 16 och 17.

https://www.deklomp.se

Pilzefrau

hon/henne
Jag skulle gärna komma, men jag skriver tenta på dagen så jag kan inte ta ett tidigare tåg än att jag kommer fram vid typ 9... Så om ni lovar att ni är kvar och pigga så att det är värt att dyka upp då så kommer jag! Annars bokar jag nog hellre ett tåg tidigt morgonen efter.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag har inget annat för mig på onsdagen och lär sitta där tills de kastar ut mig, dvs midnatt.
Om du är osäker på om vi är kvar kan du alltid ringa mig när du kommer till linköping.

Lukas

Mannen i Gult
I tanke på att jag förmodligen flyttar till Linköping i höst så kanske det skulle vara en bra ide, att dyka upp och smöra lite för forumiter som bor där nere.
så jag kommer kanske dyka upp.

Illern

koppariller
Ska definitiv försöka ta mig dit någon gång på kvällen i alla fall, jobbar på dagen.

Cissi

Up to no good.
Jag kommer att vara där! Vico, hör av dig när du vet när du kommer till stan. Du är en fantastisk anledning att smita från jobbet innan kl 16. :D
Vicotnik said:
Det ska jag göra. Kommer troligtvis veta när jag kommer fram under veckan som kommer.
Vicotnik said:
Jag kommer anlända till linköping vid 14:00.

Recca

Femme Fatale
Beror på, men 30-35 minuter får du nog räkna med. Det är 4.5 km till kanten av Ryd och 5 km om du ska nånstans i Ryd. *Recca bor i Ryd.*
Recca said:
Du kan också ta 3'an, vilket jag lär göra när jag åker hem till Ryd sen. ^^
Feuflux said:
Fast att åka lokaltrafik som Linköpingsgäst utan reskassa-kort eller registrerad mobil att köpa biljett med är svårt (om inget ändrats på sistone).
Osbjer said:
Ser ut som man får leta reda på en quickomat. Men det går nog fort.

Recca

Femme Fatale
Det går att gå till en pressbyrå o inhandla eller till en quickomat. De senare finns bland annat vid stationen. Finns en quickomat i Ryd också, men det hjälper kanske inte. :)
Cissi said:
Det står en quickomat på trädgårdstorget också. Men stationen är nog lättast.

Pilzefrau

hon/henne
Jag kommer förresten antagligen ha med mig en minion! Jag har spelat AW med honom lite grann, men mest är han brädspelare.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag tänker nog titta förbi så snart jag lyckats sluta jobba.

/tobias