Nekromanti [Linköping] Forumsöl

Vicotnik

Den onde
Staff member
Nu börjar LinCon sakta närmar sig och LinCon kan ju inte vara sämre än GothCon, så därför föreslår jag en Forumsöl i Linköping onsdagen den 8 maj.

Mitt förslag på plats får bli De Klomp, som jag vet har ett skysst öl utbud.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Är två stockholmare så skrämande att alla linköpings forumiter springer och gömmer sig?

Dimfrost

Special Circumstances
Jag kanske kommer, men jag kan inte garantera något. Den veckan är ganska galen, kommer hem från USA på tisdagen och sedan LinCon från torsdag och framåt. Och någonstans ska jag hinna jobba lite, och göra lite andra saker, och träffa vissa människor... Äh, jag kommer kanske inte trots allt, men det vore kul. :gremsmile:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Vicotnik said:
Nu börjar LinCon sakta närmar sig och LinCon kan ju inte vara sämre än GothCon, så därför föreslår jag en Forumsöl i Linköping onsdagen den 8 maj.

Mitt förslag på plats får bli De Klomp, som jag vet har ett skysst öl utbud.
Det är uppskrivet i min kalender, men jag vet inte riktigt om jag kan dyka upp. Kommer ni sitta där oavsett vad som händer?

Vicotnik

Den onde
Staff member
Ja, jag lär väl sitta där oavsett vad eftersom jag räknar med att åka ner till linköping direkt efter jobbet på onsdagen.

Recca

Femme Fatale
Jag är där såklart. Min lägenhet kan eventuellt stå till förfogande för kringfestiviteter, för- eller efterfest. :gremsmile:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag kan säkert vara med, men det är så långt in i framtiden att jag inte kan säga mer än så.

/tobias

Feuflux

omjonasson.se
Jag kan kanske också är intresserad (mitt liv är lite "en dag i taget" just nu så jag säger inte mer än så).

Jag undrar dock lite över starttid-sluttid, dvs drar det igång typ klockan 17 (intressant) eller typ klockan 21 (ointressant). Har ni tänkt sitta där i två timmar och äta middag (intressant) eller svepa en öl och sen dra hem till någon (ointressant).

Men hey, det är ju en månad kvar så jag förväntar mig inget svar på det här nu. :gremsmile:

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag kommer nog bege mig ditt efter att jag chekat in på hotel, sen kommer jag troligtvis sitta där tills de kastar ut mig.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Glöm inte att det är forumsöl i linköping nu på onsdag.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Finns det någon ungefärlig tid när man kan räkna med att någon är där?

/tobias

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag återkommer lite senare idag med tid jag infinner mig där. Dvs jag återkommer när jag bokat min biljett till Linköping.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag anländer ca 16:00 till linköping, där efter ska jag ta och checka in på hotelet och där efter kommer jag nog röra mig mot De Klomp. Så jag är väl där strax innan 17 skulle jag tro.

Recca

Femme Fatale
Jag kommer ju så klart dit oxo men kanske inte så tidigt som 16.00. Vi får se. Ska försöka va där kring 18.00 ungefär. :gremsmile:

Cissi

Up to no good.
Det beror på mina övernattande gäster. Om de inte kommer på onsdag så dyker jag upp innan fem. Lååångt innan fem. :gremsmile:

Zimith_UBBT

Warrior
Kommer nog inte förrän 18-19. Så ni kan väl ta det lugnt med förmiddagsfyllan? Vore trist om festen var slut när jag kommer :gremcool:

Feuflux

omjonasson.se
Jag är också beroende på planerna för en eventuell övernattare. Det är möjligt att jag kan komma direkt efter jobbet, det är möjligt att jag kan komma 19:30-20-ish och det är möjligt att jag inte kommer alls...

(Jag kan tyvärr inte bli mer vag än såhär. :gremtongue: )

Vicotnik

Den onde
Staff member
Zimith said:
Kommer nog inte förrän 18-19. Så ni kan väl ta det lugnt med förmiddagsfyllan? Vore trist om festen var slut när jag kommer :gremcool:
Äh det är lugnt, kan sitta och surfa medan jag väntar på att folk ramlar in.